Gå til innhold

Ateljé Margaretha

Anbefalte innlegg

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Noen som har erfaringer å komme med i forhold til den nevnte siden? Jeg vurderer å kjøpe et broderi derfra..

AnonymBruker
Skrevet

Trodde dette var en tråd om "hva synes du om dette navnet?" :fnise:

Beklager ts, jeg har ingen erfaringer med dette nettstedet.

Skrevet

Har bestilt derifrå fleire gonger, og har kun gode erfaringar.:)

Skrevet

Jeg har kun bestilt derfra en gang, men var svært fornøyd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte derfra flere ganger og var veldig godt fornøyd. Det var mange år siden da (før nettbutikkens tid... :fnise:), men de har sikkert ikke blitt dårligere... :)

Gjest pysepusen
Skrevet

Bestiller derfra nesten hver gang jeg skal ha broderier, kjempefornøyd :)

Skrevet

Aldri hatt problemer med dem, og har bestilt mye. Mor og svigermor har også bestilt mye der, aldri hatt noe problem som jeg har hørt om :)

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Har bestilt et broderi derfra nå, men det tar jo minst en måned før jeg får det, jo. Så akkurat det er jeg skuffet over.. :tristbla:

Skrevet

Har bestilt et broderi derfra nå, men det tar jo minst en måned før jeg får det, jo. Så akkurat det er jeg skuffet over.. :tristbla:

Jøss. Det opplevde ikke jeg. Skjønner at du er skuffet over det.

Gjest Jepp123
Skrevet

Har vært medlem der de siste 10 år. Er fornøyd kunde. Det eneste lille negative er at de av og til kan være trege med å sende varer hvis man bestiller noe som ikke er "månedens" broderi. Men har etterhvert funnet ut at hvis jeg bestiller raskt, så får jeg det fort. Da gjerne før tidsfristen på "månedens"

Skrevet

Jeg har en gang for lenge siden bestilt broderier derifra, og pakkene var kjempefine.

Det eneste det har skortet på er vilje til å gjøre de ferdige, men det kan vel neppe leverandøren lastes for...;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...