I-AM-Nicole Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 (endret) http://iamnicole.blogg.no/1339090468_retaurering_av_sko__i.html Prøver å legge ved link til bilder osv. Men usikker på om blogg.no tillater dette. Har erfart at bildene forsvinner etter en stund. Derfor poster jeg blogglinken slik at dere kan lese og se alle bildene der OM det jeg har lagt ut her forsvinner. Anyways - here we go! Mine slitte nydelige sko. Et par rosa/cerise paljettsko og et par gullsko. Parene er bra Bianco og DNA. Usikker på hvilket par som er fra hvor. Uansett da. Her er de før jeg begynte å dille med dem. Ok, og så kommer vi til varene jeg har fått fatt i - som jeg kreativt skal omdanne til skopynt. Som sett over. - Små synåler, litt variasjon i størrelsene. - Gjennomsiktig tråd (dette sparer du penger på, istedenfor å kjøpe tråd i hver farge til tekstilene du bruker). - To knapper i sølv med glass. - Cerise paljetter (disse er litt større en de små som er overalt på skoen, men det legger man ikke så lett merke til, og det er lettere å sette dem på). - Gull bånd (tyll med små metallstenger på hver side, da blir disse lett å forme). Etter å ha jobbet iherdig med skoene en stund, ble det resultat. Et godt resultat - ok, kanskje litt skjevt. Men det får så være Er dere klar for å se resultatet? Versågod! =) Vet dere hva.. Jeg er ganske stolt over meg selv nå! =) Dette har jeg ikke gjort før - så jeg er fornøyd med innsatsen min... Jeg tror jeg har funnet meg en ny hobby! Hva synes dere? Endret 7. juni 2012 av I-AM-Nicole
Gjest badeand1 Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Bra gjort men de blomstene bak kunne du droppa.
I-AM-Nicole Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2012 haha Jo takk! De ble litt i største laget kanskje Planen var at de skulle være strammere og mindre buer Men de skiller seg ut, og det er en fordel for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå