Gå til innhold

19 stemmer

1. 1. Hva tenker du om kaloriunderskuddet i helgen?

• "Jaja, jeg ligger et par hundre i underskudd bare. Underskudd er underskudd!"
      8
    • "Jeg MÅ ligge på ca. 1000 i underskudd, så den sjokoladen kan jeg IKKE spise!"
      4
    • "Shit samma, nå er det helg! Så da spiser jeg i overskudd både fredag og lørdag!"
      5
    • Jeg kan være flink å ligge et par hundre i underskudd på fredag, så går jeg heller i overskudd så det synger etter på lørdag!"
      2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare er litt nysgjerrig på hva andre tenker :)

Jeg personlig ligger rundt 1000 i underskudd på ukedager, og prøver å holde meg et par hundre i underskudd i helgen også, ved å trene. Men jeg syns det er fryktelig vanskelig å spise sunt på fredager! Så derfor blir både fredag og lørdag kosedag for meg. Søndag er det tilbake til rutinene igjen. Og jeg jobber som sagt hardt for å allikevel gå i underskudd selv om det er helg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fredag og lørdag er "fri" - dvs jeg kan godt spise over men med måte. Gir meg selv lov til å skeie ut men det finnes grenser :)

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av alternativene passer for meg. Jeg skal slanke meg en del kilo, og selv om jeg har spisedag på lørdagen, så må jeg likevel tenke på kaloriene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fridag på fredager, da drar jeg ut med venninnen somregel og det blir alkoholkalorier og nattmatkalorier og sånne ting. Men har bare èn dag ja, ikke to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...