Gjest trist Skrevet 4. februar 2004 #1 Skrevet 4. februar 2004 Hi alle samen ......Hade ikke sex men mannen min i nesten et år. Vi vare ikke på snake fot,og var veldig fjern for hverandre.Men det hele snude seg og vi begjinte på nytt.Med litt kjarlihet og opmerksomet. En kveld ringte jeg ham på mobil(siden han hadde vakt,skule spøre ham om han hade lyst på noe mat). Eter 4 ringing svarte han,og med en gang viste ja at nue er ikke som det skule.Hans tone har vart skjelvende,han var rett og slet ophiset. Ja sporte hva som sjede,men han snaket bare: ingeting ,ring meg om 15 min..Ja sa at hvorfor han snaket so tungt og rart?Han sa at han er hos pacient og at han var på du og tiset. Ja sendt sms til ham og sa at han må ikke komme hjem.Nå sender han sms og sier at han har vart i en livs truende situasjøn og at pacient trua ham med kniv........ Og han sier at han ikke har sagt nåe om at han er på du og tiset. Jeg vet ikke va skal jeg gjore.Kan dere gi me nåen rod? Jeg er helt sikker at han hørtes ut ophiset og ikke red.(kunne jeg tatt feil?) venter på svar
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2004 #2 Skrevet 4. februar 2004 Vet ikke. Men han burde jo sagt det med en gang da. Hadde han tid til å ta telefonen hvis han ble truet? Hørres rart ut,spesielt hvis det begynte å bli bedre mellom dere. Har vel ikke så mye å gå etter,spør han rett ut og se reaksjonen.
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2004 #3 Skrevet 4. februar 2004 Vet ikke. Men han burde jo sagt det med en gang da. Hadde han tid til å ta telefonen hvis han ble truet? Hørres rart ut,spesielt hvis det begynte å bli bedre mellom dere. Har vel ikke så mye å gå etter,spør han rett ut og se reaksjonen.
Gjest Vega Skrevet 5. februar 2004 #4 Skrevet 5. februar 2004 Hvis det han sier er sant, må han politianmelde forholdet - og da dumper det jo ned papirer fra politiet i postkassa. Var han truet, og i sjokk, er det godt mulig at han ikke husker hva han sa til deg. At man tar telefonen når man er truet - ja, det tror jeg at man gjør, i visse tilfeller. Men hvorfor sender han sms, hvorfor ringer han ikke, eller kommer hjem?
Gjest missamanda Skrevet 6. februar 2004 #5 Skrevet 6. februar 2004 Hehe, jeg synes det blir for dumt. Hvis mannen virkelig var trua på livet hadde han mest sannsinlig ikke rukket å ta telefon og heller ikke bedt deg om å ringe tilbake om et kvarter!! uff, stakkars fyr som ikke kom på en bedre unnskyldning!!! DROPP HAN!
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2004 #7 Skrevet 7. februar 2004 Han er definitivt utro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå