AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Sikkert et merkelig spørsmål, men her kommer det likevel. Når jeg trener, så svetter jeg mye(mye er å ta i, men normalt), likevel får jeg ikke noe særlig rødfarge i ansiktet. Noen som aner hvorfor? Det høres sikkert ut som et luksusproblem, men jeg synes det er utrolig merkelig! Under en treningsøkt ser det heller ut som jeg kaldsvetter...
Frøkna20 Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Luksusproblem! Jeg ser ut som jeg snart skal sprekke, rart ingen har ringt ambulanse når de ser meg komme joggende blårød! Jeg aner dessverre ikke hvorfor, vil tro at enten er verdens heldigste person, eller så tar du ikke nok i 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Hvis jeg ser deg, så skal jeg ta telefon fatt med en gang I begynnelsen trodde jeg at det var fordi jeg ikke tok for hardt i, men når jeg f.eks. løper for harde livet og såvidt kan trekke pusten, så tar jeg jo nok i....
Celestia Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Jeg blir også tomatrød i ansiktet, mens samboern som trener like hardt ikke blir rød i det hele tatt! Veldig individuelt, og litt urettferdig syns jeg... :gjeiper:
Rødtoppen86 Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Jeg blir ekstremt rød, og det varer gjerne opptil en time etter en hard økt. Jeg lurer på om det kommer an på hudtypen. Jeg har rødlig hår, kritthvit, tynn og gjennomsiktig hud. Tenker da at alt vises gjennom huden i ansiktet siden den er så tynn.
Campanula Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Vi er alle forskjellige, og vi regulerer derfor temperaturen på forskjellig måte. Noen gjør dette ved å svette, mens andre gjør det ved å sende masse blod til de tynne blodårene helt ytterst i huden slik at det avkjøles. Noen gjør begge deler, sånn som meg. Rød og svett på en gang
Pia82 Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Jeg syns at jeg blir rødere enn alle andre når jeg er på treningssenteret eller går i fjellet med noen, og det sitter lenge i hos meg og Så du er heldig!
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 Ts her. Det er noe annet når jeg rødmer... Da blir jeg knæsj rød i hele ansiktet og litt på brystet. MEN når jeg har trent hardt en times da, NEI da ser jeg bleik ut. Rart det der
Glynis Skrevet 7. juni 2012 #10 Skrevet 7. juni 2012 Hudtype. Jeg har ei venninne som kan løpe to timer i 30 grader uten å bli lyserosa engang. Hun er ikke mørkhudet, men har en oliventone som ikke blir rød. Hun svetter dog som en gris!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå