Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hi alle samen

......Hade ikke sex men mannen min i nesten et år.

Vi vare ikke på snake fot,og var veldig fjern for hverandre.Men det hele snude seg og vi begjinte på nytt.Med litt kjarlihet og opmerksomet.

En kveld ringte jeg ham på mobil(siden han hadde vakt,skule spøre ham om han hade lyst på noe mat).

Eter 4 ringing svarte han,og med en gang viste ja at nue er ikke som det skule.Hans tone har vart skjelvende,han var rett og slet ophiset.

Ja sporte hva som sjede,men han snaket bare: ingeting ,ring meg om 15 min..Ja sa at hvorfor han snaket so tungt og rart?Han sa at han er hos pacient og at han var på du og tiset.

Ja sendt sms til ham og sa at han må ikke komme hjem.Nå sender han sms og sier at han har vart i en livs truende situasjøn og at pacient trua ham med kniv........

Og han sier at han ikke har sagt nåe om at han er på du og tiset.

Jeg vet ikke va skal jeg gjore.Kan dere gi me nåen rod?

Jeg er helt sikker at han hørtes ut ophiset og ikke red.(kunne jeg tatt feil?)

venter på svar :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din mann kunne jo sikkert se på mobilen at det var du som ringte.

Hvorfor skulle han da velge å snakke med deg om han var seksuellt opphisset?

Det naturlige ville vel være at han ringte deg opp senere.

Det er du som kjenner mannen din best.

Har du erfaringer fra før med utroskap og svik i ekteskapet ditt, forstår jeg godt at du lurer.

Hvis ikke synes jeg du bør ringe han og be han om å ta seg en tur hjem slik at dere får snakket ut ansikt til ansikt.

Lykke til! :klem2:

Skrevet

Hi,takk for svar.

Han kunne ikke se at de er meg som ringte,fordi ja har hemeli nr.

Og når de ringer fra sikehus,de har også hemelig nr.

Da måte han ta tel,på grun av jobben.

Og ja ,jeg har erfart fra for at dame har ringt til ham på tel.og han inromet at de traf hverandre par ganger,men at ikke nåe an sjede....

jeg vet ikke,jeg vill absolut ikke leve livet med en bedrager,ikke mer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Så lenge dere ikke var på talefot på et år, så hvorfor ikke??

en plass går jo grensen for tolmodighet for en mann også.

Skrevet

Er enig med deg.

Men syns likevel en skal vare MAN nøkk og si ifra og ikke å gå bakk rigen i andre sin seng.De ar ikke jeg gjort,selv om jeg kunne.

Da blir mann ike soret 2 ganger med det same..... :cry::cry::cry:

Skrevet

Hvis han står fast på historien om at han ble truet med kniv, vil politiet blandes inn, og da vil du få et bevis på det, men hvis han lyver er det nok noe som ikke stemmer helt, ja.

Si klart ifra at du ikke godtar å bli behandlet på denne måten i hvert fall!

Gjest Anonymous
Skrevet

dette er va han skriver :

I HAVE NOT DONE ANY THING WRONG!

I Would Never ever don any thing like that to you.I LOVE YOU AND YOU ARE THE MOST IMPORTENT PERSON IN MY LIFE:

PLEASE TRUST ME

I told you you that I was withs this sjøfer in this pasients appartment not alone.And sjøfer called you and told you that he was with me but you would not listen to me.and I didnt say that i was pissing i said i was busy.

Its is just not possible to go any where when i am at jobb.

Its is not possible that Any body will allow you to see any journal and its is not upto me to change that rule.

I dont know any body who is working at legevakt sentral who could just tell you a lie that I was at jobb when I was not at jobb.

I didt have to take the phone if I was fucking with some body,This driver was talking to the pasient and i moved to

gang in his appartment to take the phone, and many times before you have called me and I told you that I was busy.

and will call you back.

I have never cheated you with any body.

You make so serious accusations on me , It hurts me.I have been trying to mnake things work for us.I really wanted and still want to do every thing so that you can be happy.

MEN JEG TROR IKKE AT DE ER IKKE MULIG A FO BEVIS FRA LEGEVAKTA ELLER POLITI?????VA TROR DERE?

jEG VET AT HAN HØRES UT LEI SEG,MEN HAN HAR GOD GRUN FOR DETE. :cry:

Gjest Anonymous
Skrevet

Høres ut som om dere har rotet dere opp i noe skikkelig rot. Secrets & Lies.... Foreslår at dere setter dere ned og prater ut om dette. Når alt kommer til alt dreier det seg om valg. Du må enten velge å stole på han eller velge å gå.

Gjest Anonymous
Skrevet

nå skriver han at han vill ikke prøve å dokumentere de som skjede.

Han sier at jeg må bare stole på han.Og at hvis jeg ikke gjor det,kann vi bære skiles.

Ja sinns at han har ikke nåe a bevise

Gjest Fighter
Skrevet

Det høres ikke akkurat ut som omdere har noe særlig bra forhold i utgangspunktet heller.

Gjest Anonymous
Skrevet

du mener at jeg skal vare ågså utro mot ham.Men de er ikke vicen nå,når jeg har kastett ham ut..........

Skrevet

Er du helt sikker på at han har vært utro da?

Skrevet

Sitat: many times before you have called me and I told you that I was busy.

and will call you back.

Ut fra det som har kommet frem, er mannen din lege og har legevakttjeneste.

Det er en krevende jobb og det er vel heller tvilsomt at han har tid til å dyrke utenomekteskapelige forhold i arbeidstiden.

Da bør det være alvorlige grunner til at du skal ringe å forstyrre han i tjenesten.

Ikke bare et behov for å kontrollere hva han holder på med.

Unnskyld at jeg spør, men er du sjalu og misstenksom av natur?

Mange har blitt skuffet i tidligere forhold og lar den nåværerne partneren lide for det.

I så fall kan sikkert din mann bistå deg med hjelp til å finne en dyktig psykolog så du kan få bukt med dine problemer. :roll:

Gjest Fighter
Skrevet
du mener at jeg skal vare ågså utro mot ham.Men de er ikke vicen nå' date='når jeg har kastett ham ut..........[/quote']

Tviler sterkt på at det blir bedre om du også er utro, men tenkt litt over hva dere har. Hvordan pleier det å være? Du skrev i første innlegg at der ikke har hatt sex på ett år. For meg høres det ut som om forholdet har vært nede lenge. Men du skriver jo også at dere bgynte å gi hverandre oppmerksomhet og kjærlighet igjen. Jeg spør som Starie: Er du sikker på at han har vært utro? Hvorfor skulle han være det hvis dere er på vei til å bygge opp forholdet igjen? Han sier jo selv at han var redd pga dramatikk på jobben. Tviler på at det alltid er like stille og rolig på en legevakt så han kan snakke sant.

Det er du som må finne ut om du vil gi han en ny sjanse, men det er jo ikke noe som bare bør avgjøres uten nøye ettertanke. Spørsmålet er jo også om han vil ha deg tilbake hvis han virkelig snakker sant og du har kasta han ut pga dramatikk på jobb...

Gjest Anonymous
Skrevet

før det frste Irka......... :roll:

Jeg tror ikke at du har lest helle tema har.Jeg har nevnt at han hade vart utro før også!

Videre,når han er på legevakt,har eg som kona hans rett å ringe ham når jeg vil,og hvis det ikke paser da før jeg beskjed om dette. :blunke: Og jeg er ikke frikk som gor rundt og rinnge unådig,bare at du vet.

Jeg har problem og darfør har jeg kontaktert dere,ikke at du skal såre meg enda mer,og sende meg til psykijater.

Men jeg tar deg ikke seriost ner,ser ut at du er en unge enda.

De er kanskje viktig åg a nevne at når han er på jobb,så er dett ikke hektisk non-stop,Han har pauser,og avogtil gåd tid mellom hver pacient.Dene dagen extra gåd tid,siden han kjørte rundt med bill......

Ellers vil jeg takke alle dere som prøver å hjelpe meg i en ganske trist situasjøn

Skrevet

Jeg må bare si det at absolutt ingenting du som er trådstarteren sier får meg til å tro at mannen din har vært utro. Det virker som om du bare har bestemt deg for at han har vært det, og ikke vil høre noe annet. Det at man har vært utro før betyr ikke nødvendigvis at man er det igjen.

Og hvorfor blir du såret når noen foreslår at du skal oppsøke psykolog? Folk prøver bare å komme med råd til deg og jeg synes du er utakknemlig og barnslig som ikke tar innlegg seriøst fordi du ikke mener den som skrev innlegget er gammel nok!

Gjest Anonymous
Skrevet

Er litt nysgjerrig... Har han politianmeldt den pasienten som truet han med kniv??

Gjest Anonymous
Skrevet

hi

nei han sier at dett var ikke nåndvendig a anmelde ham.pgr. at pacient hade ruet seg ned..........

jeg vet at de er rutine at i sone saker politi blir involvert.

Skrevet
før det frste Irka......... :roll:

Jeg tror ikke at du har lest helle tema har.Jeg har nevnt at han hade vart utro før også!

Videre,når han er på legevakt,har eg som kona hans rett å ringe ham når jeg vil,og hvis det ikke paser da før jeg beskjed om dette. :blunke: Og jeg er ikke frikk som gor rundt og rinnge unådig,bare at du vet.

Jeg har problem og darfør har jeg kontaktert dere,ikke at du skal såre meg enda mer,og sende meg til psykijater.

Men jeg tar deg ikke seriost ner,ser ut at du er en unge enda.

De er kanskje viktig åg a nevne at når han er på jobb,så er dett ikke hektisk non-stop,Han har pauser,og avogtil gåd tid mellom hver pacient.Dene dagen extra gåd tid,siden han kjørte rundt med bill......

Ellers vil jeg takke alle dere som prøver å hjelpe meg i en ganske trist situasjøn

Jeg kan forsikre deg om at jeg er gammel nok og JEG skal ikke sende deg verken til psykolog eller noen andre.

Det kommer på ingen som helst måte frem i noen av dine innlegg ar du har konkrete bevis på at din mann har vært utro.

Hvorfor har du hemmelig tlf.nr.?

For at din mann skal være nødt til å svare i tilfelle det er vaktsentralen som ringer?

Du bør heller holde deg for god til forstyrre din mann i arbeidstiden med bagateller.

Skal han være på sykebesøk hos folk og samtidig sitte å motta telefoner fra en sjalu og mistenksom kone?

Du sier han har pauser av og til og at han denne dagen hadde ekstra god tid.

Hva så?

Det har du faktisk ingenting med. At man er gift, betyr ikke at man eier hverandre.

Du har tydeligvis bestemt deg for at han er utro. Og på meg virker det som du bare ute etter å fiske medlidenhet i dette forumet.

Her skal du få det rådet du vil ha.. Skill deg!

Det er uten tvil det beste for mannen din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...