AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #21 Del Skrevet 7. juni 2012 Å sole seg toppløs er bare vulgært og trailer trash oppførsel. Jeg er enig. De må bare forbeholde seg retten til å gjøre som de vil, men da forbeholder jeg men retten til å betrakte dem som trash. Siden de ikke bryr seg om hva jeg synes så spiller det heller ingen rolle 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 7. juni 2012 #22 Del Skrevet 7. juni 2012 Soler meg toppløs på stranda i Norge og jeg så kan ikke se problemet med og sole deg toppløs i syden :-) Kanskje greit og se an omgivelsene litt først, men kan ikke se noe støtende ved et par pupper, alle har jo pupper og har vel sett et par pupper , hadde vært annerledes om du skulle ligget der uten bikini truse og skreve Virkelig? Så om du gjør det i Norge, så kan du gjøre det i utlandet? Det handler om respekt. Respekt for andres kulturer, verdier, meninger. Man må virkelig velge med omhu vilke land man velger å sole seg toppløs i. Vi ville absolutt ikke likt om en gjeng turister kom til Norge og brøt med det vi kaller "norsk kultur" på en sterk måte. Ikke at jeg finner noen eksempler, men cheeesuuus. Her drar dere som turister til et annet land, og så bryter mange av dere såpass mye med befolkningens syn på hva som er riktig og galt? Selvsagt finnes det mange steder hvor man kan sole seg toppløs, men å si blindt at "jaaa, det gjør vi jo i Norge da, så hvorfor ikke?" er faktisk ganske provoserende. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2012 #23 Del Skrevet 8. juni 2012 Å sole seg toppløs er bare vulgært og trailer trash oppførsel. Gjelder dette også menn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonymos Skrevet 8. juni 2012 #24 Del Skrevet 8. juni 2012 Tenker ingen av dere på at risikoen for brystkreft øker betaktelig ved toppløs-soling?!???!? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #25 Del Skrevet 8. juni 2012 å sole seg toppløs andre steder enn sin egen terrasse er en uting. Dessuten er det farlig, siden huden på puppene er veldig tynn. Behold toppen på i respekt for de andre på stranda eller gå på nudiststrand. Smør heller inn med selvbruning. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belle_ Skrevet 8. juni 2012 #26 Del Skrevet 8. juni 2012 Har solt meg toppløs noen ganger, i tyrkia også. Er mange som gjør det så det er ikke noe stress. Men jeg går ikke å sprader med puppene, tar på meg bikini om jeg skal reise meg opp å gå litt eller bade. Kun når jeg ligger å soler meg den er av. Ser ikke problemet i grunn. Er jo bare pupper, samme greia som hos menn egentlig, bare jeg har litt mer pupp enn de fleste menn da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #27 Del Skrevet 8. juni 2012 det går ikke an å sammenligne det at menn har bar overkropp og det at kvinner soler seg toppløs, det er tross alt stor forskjell på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bachata Skrevet 8. juni 2012 #28 Del Skrevet 8. juni 2012 Er jeg den eneste som synes det er ubehagelig på stranda når det er toppløse damer der? Nope!! Jeg plages ikke så mye av det selv, selv om jeg ALDRI gjør det, annet en om jeg ligger på magen, da kan det hende jeg åpner opp i ryggen. Men pleier ikke gidde, ikke mange som får se det skillet der lell. Men mannfolket mitt... Han får helt spader dersom det hopper folk rundt toppløse på strendene.. Vi var såvidt innom Marbella i fjor-sommer... du skulle sett. Han holdt på å dø. Pupper i alle aldere og fasonger, hoppet og spratt rundt. Ikke på de som lå stille nei, men mange valset rundt slik, spilte strandspill slik og i det hele tatt. Vi ble ikke, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armitage Skrevet 8. juni 2012 #29 Del Skrevet 8. juni 2012 Hvorfor ta av seg toppen? Kan dere ikke bare ta bort stroppene og dytte de under toppen eller noe sånt? Dere skal jo ikke sprade rundt med deres nye solbrune pupper til all beskuelse ellers, så hva er så forferdelig med litt skille på puppene når de allikevel er dekket av klær til vanlig? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #30 Del Skrevet 8. juni 2012 Hvorfor ta av seg toppen? Kan dere ikke bare ta bort stroppene og dytte de under toppen eller noe sånt? Dere skal jo ikke sprade rundt med deres nye solbrune pupper til all beskuelse ellers, så hva er så forferdelig med litt skille på puppene når de allikevel er dekket av klær til vanlig? skjønner det ikke jeg heller, derfor tror jeg det kan oppmerksomhetsbehov pakket inn som noe praktisk, at man jo ikke vil ha skille. egentlig vil man vise seg frem, få reaksjoner 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armitage Skrevet 8. juni 2012 #31 Del Skrevet 8. juni 2012 skjønner det ikke jeg heller, derfor tror jeg det kan oppmerksomhetsbehov pakket inn som noe praktisk, at man jo ikke vil ha skille. egentlig vil man vise seg frem, få reaksjoner Ja det er litt merkelig. For det er jo ingen som soler seg uten badebukse og man får jo skille der også. Er det så mye verre å få skille på puppene enn det er nedentil? Begge deler er jo tildekket i det vanlige liv. Det eneste som kanskje er litt stygt er jo skille etter stroppen når man har på seg topper som viser litt hud rundt nakken og skuldrene. Men disse er jo enkle å gjøre noe med uten å måtte ta av seg hele toppen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroressa Skrevet 9. juni 2012 #32 Del Skrevet 9. juni 2012 Spørs om jeg tør altså Liker ikke hvis folk glaner. Har veldig små pupper, så synes jo nesten ikke når jeg ligger på ryggen Jeg skal til Malta btw. Er flatt hos meg når jeg ligger på rygg og, men når jeg først slipper bikinitoppen så må jeg bare gi litt f i hva andre tenker, ta på deg et par solbriller og hør på noe musikk, så slipper du at du ligger der med puppene "framme" for omverdenen til å se, men har du ikke lyst til og ligge toppløs så er det jo ingen som tvinger deg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. august 2012 #33 Del Skrevet 1. august 2012 Hvorfor ta av seg toppen? Kan dere ikke bare ta bort stroppene og dytte de under toppen eller noe sånt? Dere skal jo ikke sprade rundt med deres nye solbrune pupper til all beskuelse ellers, så hva er så forferdelig med litt skille på puppene når de allikevel er dekket av klær til vanlig? Vel, jeg selv bryr meg ikke så mye om skille på brystene, utenom at jeg ikke syntes det er fint da. Men som du sier ingen skal de uansett til vanlig, så da er det jo ikke så farlig. Utenom kjæresten min da, som heller ikke liker skille på brystene (han overlever så klart, men foretrekker ikke skille), så da er det ikke plutselig bare for meg selv lenger da? Når det er sagt så soler jeg meg som oftest med bikinitopp, men jeg kan se an strendene og hvilket land jeg er i og da noen ganger sole meg litt toppløs. Eller på skjær langs kysten i Norge der kanskje en og annen båt kan se meg om de virkelig leter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2012 #34 Del Skrevet 2. august 2012 Vel, jeg selv bryr meg ikke så mye om skille på brystene, utenom at jeg ikke syntes det er fint da. Men som du sier ingen skal de uansett til vanlig, så da er det jo ikke så farlig. Utenom kjæresten min da, som heller ikke liker skille på brystene (han overlever så klart, men foretrekker ikke skille), så da er det ikke plutselig bare for meg selv lenger da? Når det er sagt så soler jeg meg som oftest med bikinitopp, men jeg kan se an strendene og hvilket land jeg er i og da noen ganger sole meg litt toppløs. Eller på skjær langs kysten i Norge der kanskje en og annen båt kan se meg om de virkelig leter. Hvorfor i all verden lager du skille på brystene hvis verken du selv eller kjæresten liker det? Anonym poster: c12433178da9267483dd38163af8f3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2012 #35 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg er over 40 men har fine pupper.Soler meg toppløs når jeg føler for det Trashy og 90'sh? Sjalusi høres det mer ut som *plystre* Anonym poster: 061e4c4b8dd36d4002758bdee24b8b95 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirisilkeserk Skrevet 2. august 2012 #36 Del Skrevet 2. august 2012 Er man i et muslimsk land syns jeg man skal ha respekt for deres holdninger og derfor ikke sole seg toppløs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 2. august 2012 #37 Del Skrevet 2. august 2012 Selv har jeg ikke gjort det, selv om jeg hadde lyst da jeg var på ferie sist, ikke for å vise meg frem (jeg har strengt tatt ikke så mye å vise frem) men fordi det virker så befriende. Det var også i et land med lite turisme, mest lokalbefolkning, og kvinnene som gikk rundt toppløse ble ikke beglodd, det virket tvert imot helt normalt. Men jeg synes man skal tilpasse seg det landet man er på besøk i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 2. august 2012 #38 Del Skrevet 2. august 2012 Å dra sjalusikortet er lame ass. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2012 #39 Del Skrevet 2. august 2012 I de greske landene er det ok, i tyrkia, egypt osv er det ikke ok da disse er muslimske. Er det flere enn ett gresk land? Anonym poster: 17f8f7f0dd3dd8101de6da1f855d3341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2012 #40 Del Skrevet 2. august 2012 I de greske landene er det ok, i tyrkia, egypt osv er det ikke ok da disse er muslimske. Er det flere enn ett gresk land? Anonym poster: 17f8f7f0dd3dd8101de6da1f855d3341 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå