Gå til innhold

Lurer på om han prøver å playe meg ...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått øyne for en gutt, han er ett år yngre. Møtte han første gang på fest, der vi ikke fikk spesielt god kontakt, og han spydde på skoene mine ...

Møtte han igjen litt senere på en annen fest, der han beklaget for dette, og var veldig flørtete, og vi endte opp med å ha sex. Vi holdt dette som en hemmelighet, veldig få mennesker vet at dette har skjedd. Det var jeg som sa jeg ikke ville at noen skulle vite det, og han sa at det var helt greit, og han kom ikke til å "skryte" til folk.

Den gangen tok jeg altså jomfrudommen hans, og jeg tenkte at det var det, en ONS, ikke noe mer. Vi snakket på facebook, og jeg merket at jeg fikk litt følelser for han, ble i hvert fall betatt. Vi flørtet masse på facebook og over sms, men snakket aldri om hva vi faktisk hadde gjort. Så møtte jeg han for første gang etter den festen, og vi var først bare venner, og så film og spilte ps3. Så spurte jeg om han hadde sagt det til noen, og han sa han hadde sagt det til hans beste venn, men ingen andre. Jeg sa at jeg også bare hadde sagt det til én. Og så begynte vi å kysse, og det endte med sex her også.

Dagen etter var jeg med en kompis, som har likt meg tidligere, og prøvde å hinte til at jeg var hos en jeg likte dagen før, og sa at han ikke visste hvem. Til slutt så fant at ut hvem det var, så sa han noe som "Åja, han holder på med mange jenter. Han har ikke sex med dem, men tror han er glad i jenter. Jeg har vært med han noen ganger.". Jeg sa aldri direkte ut at jeg liker gutten, og jeg sa heller ikke noe om hva vi gjorde.

Jeg og han jeg er betatt av har aldri snakket om følelser, men flørter altså ofte facebook og sms. Han begynner som oftest å snakke til meg. Etter den gangen jeg var hos han, og vi pulte, så snakket han til meg med en gang jeg kom hjem. Jeg aner altså ikke om jeg er en av mange, eller om han kanskje faktisk har et godt øye til meg... Tenkte at kanskje kompisen min sa det fordi han var sjalu? Føler meg innbilsk som tenker det, men han kompisen har for vane å lyve, så jeg vet ikke. Eller ville han være en god venn å passe på. Det er jo vanskelig å for folk å vite hva som er det riktige her, men noen innspill på hva dere hadde tolket det som? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dårig formulert og vanskelig å lese men han playerndeg ikke for han har ikke gitt deg noen løfter eller uttrykt seg på noen måte annet enn flørt. Det er åpenbart hva han er ute etter og spiller med ganske åpne kort.

AnonymBruker
Skrevet

Dårig formulert og vanskelig å lese men han playerndeg ikke for han har ikke gitt deg noen løfter eller uttrykt seg på noen måte annet enn flørt. Det er åpenbart hva han er ute etter og spiller med ganske åpne kort.

Ditt svar var ganske vanskelig å lese, det også. Men derfor jeg spør om han PRØVER å playe, siden vi ikke er noe, men lurer på om jeg er en av mange flørter for han. I hvert fall hva dere ville tolket det som, siden det er helt umulig å finne noe fasit uten å spørre han selv ....

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Sex for gutter og jenter er to forskjellige ting, fra naturens side. En gutt kan ha sex med en jente uten å ha noe slags følelser. Jenter får automatisk et 'forhold' til en hun har sex med. Jeg sier dette for sexen betyr kanskje mer for deg enn for han, men ikke nødvendigvis.

Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har vært sammen eller hvor ofte dere møtes.. Men selv om han har et godt øye til deg så kan det være at han møter andre jenter også. Siden dere ikke har pratet om følelser så kan han være like usikker på deg som du er på han. Kanskje han tenker at du kun er ute etter en venneforhold med goder, enn et forhold. Du bør fortelle han at du er betatt og begynner å få følelser for han, uansett om du tror han føler det samme eller ikke. Da vet han i alle fall og du får vite hva han føler for deg :)

Hadde han playet deg hadde han fortalt deg alt mulig slags søte ting, hvor mye du betyr for han osv. etter veldig kort tid. Du ville merket det at han går alt for fort frem i forhold til hva som er "normalt", hvis du forstår hva jeg mener..

Fortell han hva du føler nå. Send han en melding eller hvis du vil, ta det opp neste gang dere møtes. Venter du for lenge så blir det bare vondere for deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Sex for gutter og jenter er to forskjellige ting, fra naturens side. En gutt kan ha sex med en jente uten å ha noe slags følelser. Jenter får automatisk et 'forhold' til en hun har sex med.

Bullshit. Jenter har ONS og pulevenner i like stor grad som gutter.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...