Gå til innhold

Kalorier i grillmaten jeg spiste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er helt knust nå. :(

Spiste 2 grillribber, 1,5 bakt potet, et fiskestykke (ørret) + salat og dressing.. noen som vet ca kaloriinnholdet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fatter ikke at det er noe å være knust over. Var det ikke riiiimelig godt da?

Aner ikke kcal innholdet så lenge du ikke oppgir nøyaktig antall gram og merket på f.eks dressingen. Men husk at det i aller høyeste grad er lov til å skeie ut en gang i blandt når man skal kose seg, selv på lavkalori ;)

Skrevet

Spiste 2 grillribber, 1,5 bakt potet, et fiskestykke (ørret) + salat og dressing.. noen som vet ca kaloriinnholdet?

Veldig, veldig vanskelig når du ikke oppgir mer konkrete mengder. Et raskt overslag gir:

Grillribbe (forutsatt at du spise med alt fettet på og det var standard gildestørrelse), 400 kcal.

Fiskestykket, 220 kcal.

Salaten, 100 kcal.

Dressing, 100 kcal.

Potetene, ca 300 kcal, forutsatt at det er snakk om disse store folieinnpakkede potetene.

Totalt: 1120 kcal.

Jeg synes du skal være fornøyd med all den gode maten du har spist jeg! :) Stress hindrer vektnedgang uansett, og man skal passe seg for slike tanker du har.

AnonymBruker
Skrevet

herrejemini.

Spis jente!!!! Er så drittlei av dere som absolutt må telle hver eneste kalori. Det er så utrolig teit. JEg blir flau på deres vegne. Spis hva du vil, bare ikke spis for mye av det. Slutt å tell kalorier før det plutselig en dag opptar hele livet ditt, og du blir syk. Skjerp deg jente.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oh lord! Fatcamp next

Skrevet

Hvis du er knust over dette, bør du vurdere å kontakte lege. Det kan være tegn på en begynnende spiseforstyrrelse.

Dette er helt normal mat som du kan spise en gang i blant uten dårlig samvittighet. Om det får deg til å føle deg bedre kan du gå tur en times tid.

Skrevet

hmm. nam. hørtes godt ut. :-) Er ikke hva vi spiser av og til men generelt over tid. lettt og sprekke når du tenker slik. å være så hard mot seg selv gjør det bare værre. slapp av og gå deg en tur, så blir du ekstra sunn. for av å spise lite og bare "sundt" er ikke sundt. er helheten. lykke til.

Ser heller ikke noe usundt i det du har spist. men skader ikke å kutte dressingen neste gang. er den som ødelegger mye sunn mat :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...