Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Bare lurer på hvor mye dere som aktivt bruker trumf-kortet sitter igjen med i løpet av et år. Har akkurat skaffet meg et trumf-kort, men 1% er jo ikke mye.
KristinL Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 100-200 ca. Og det er jo bedre enn ingenting Gjør sånn at det er på bankkortet ditt om du helst bruker det, da blir det trukket automatisk og du slipper å dra fram trumf-kortet hele tiden 1
Ceci-Angel Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 (endret) Kommer litt an på hva du skal bruke det til? På bensin og Diesel er det 30 øre literen hos Shell )som fra nå kjører en kampanje med ytterligere 20 øre ut juli tror jeg det var), da kan det fort bli noen kroner. dagligvare 1%, men en gang imnd har de trippel trumf, Som nevnt tidligere, link det til bankkortet ditt, da slipper du å tenke på å dra trumf kort. Endret 7. juni 2012 av Ceci-Angel
Anglofil Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Vel, jeg har Trumfvisa og tar ut rundt 50-80 kr i mnd (min mann og jeg deler konto, og han har kun vanlig Trumf-kort med 1%). Får 2% av alle kjøp (dog ikke i konkurrerende matvarebutikker) - også hvis jeg f.eks handler på nett eller hvis jeg handler i andre butikker som ikke er matvarebutikker. Veldig kjekt og synes jeg får mye igjen for det. Bedre enn ingenting. Mvh Yvonne
Gjest Elissima Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Varierer, blir jo ikke så mye men jeg overfører til Eurobonus-kortet mitt, så jeg kan spare til flybilletter.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Vel, jeg har Trumfvisa og tar ut rundt 50-80 kr i mnd (min mann og jeg deler konto, og han har kun vanlig Trumf-kort med 1%). Får 2% av alle kjøp (dog ikke i konkurrerende matvarebutikker) - også hvis jeg f.eks handler på nett eller hvis jeg handler i andre butikker som ikke er matvarebutikker. Veldig kjekt og synes jeg får mye igjen for det. Bedre enn ingenting. Mvh Yvonne Viktig å påpeke at du ikke da får 2%, men 1%.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 Viktig å påpeke at du ikke da får 2%, men 1%. Dvs. når du handler på nett og i butikker som ikke er matvarebutikker (dvs. offisielle matvarebutikker, for jeg får 1% i en innvandrersjappe jeg pleier å handle fra, og der er det mat og atter mat). Nesten så jeg blir litt mat(t)
Ryvre Skrevet 7. juni 2012 #9 Skrevet 7. juni 2012 Jeg får ett sted mellom 1000 og 2000kr pr år. Da pleier jeg som regel å bruke de til å kjøpe noe fra den nettbutikken de har
Anglofil Skrevet 7. juni 2012 #10 Skrevet 7. juni 2012 Dvs. når du handler på nett og i butikker som ikke er matvarebutikker (dvs. offisielle matvarebutikker, for jeg får 1% i en innvandrersjappe jeg pleier å handle fra, og der er det mat og atter mat). Nesten så jeg blir litt mat(t) Beklager, bare jeg som glemte å presisere dette. 2% på dagligvarer og 1% på andre kjøp. Uansett bedre enn ingenting. Mvh Yvonne
Gjest Nuppdupp Skrevet 7. juni 2012 #11 Skrevet 7. juni 2012 Jeg får ett sted mellom 1000 og 2000kr pr år. Da pleier jeg som regel å bruke de til å kjøpe noe fra den nettbutikken de har Oida, du burde kanskje roe ned på grønnsakene?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. juni 2012 #12 Skrevet 7. juni 2012 Er trumfvisa et kredittkort eller et vanlig visakort?
Gjest PinkLeaf Skrevet 7. juni 2012 #13 Skrevet 7. juni 2012 Jeg har akkurat sjekket saldoen vår, og den står på kr 680,- etter seks måneder. Vi har registrert begges bankkort, slik at vi slipper å trekke trumfkortet hver gang. Tror vi kommer til å la de stå til vi kjøper hus eller får barn, og dermed trenger litt ekstra. Grei måte å spare på.. Noen som forresten vet hvor lenge pengene kan stå der?
Anglofil Skrevet 7. juni 2012 #14 Skrevet 7. juni 2012 Er trumfvisa et kredittkort eller et vanlig visakort? Kredittkort. Mvh Yvonne
Gjest Eluveitie Skrevet 7. juni 2012 #15 Skrevet 7. juni 2012 Tja, tror jeg har ca 70kr eller noe, etter et helt år.. Men jeg handler ofte på butikker som ikke gir trumf, det kommer litt an på hvor jeg er. Og shell har vi ikke her, bare best, gir de samme bonus? Uansett, det kommer nok helt an på hvordan man planlegger og hvor man handler, og for hvor mye.
Topplue Skrevet 7. juni 2012 #16 Skrevet 7. juni 2012 Jeg tror jeg får omtrent 300 kroner per år, men jeg handler ikke så ofte i Trumf-butikker. Har også Coop-kort, men det glemmer jeg å bruke så stjerne i boken for Trumf for at man slipper å måtte dra frem kortet ved hvert kjøp.
Østlandet Skrevet 8. juni 2012 #17 Skrevet 8. juni 2012 Er trumfvisa et kredittkort eller et vanlig visakort? trumfvisa, er et helt vanlig visa kredittkort.
shoppedilla Skrevet 8. juni 2012 #18 Skrevet 8. juni 2012 Nå har trumf kommet med bonustrapp også! Mulig det kun er Ultra, Meny og Centra som har dette. Uansett så øker % du får for hver uke hvis du handler en gang hver uke i flere uker etter hverandre Hvis noen skjønte den? Bruker selv trumfkortet(les:bankkortet) aktivt, men får litt mer noen steder som en gode for å jobbe i kjeden
Gjest Skrevet 8. juni 2012 #19 Skrevet 8. juni 2012 Det varierer litt på meg. Men kjøpte meg en blender for litt siden som kosta rundt 700 kr på nettbutikken dems! Har tidligere kjøpte treningsutstyr o.l. for et par hundre kr o.l.!
Gjest Cessie Skrevet 8. juni 2012 #20 Skrevet 8. juni 2012 Har spart ca. 3500 til nå i år (tømte kontoen på julegavekjøp før jul). Har Trumf Visa pluss de ekstra poengene ansatte i NorgesGruppen får når de handler i egen kjede. Selv handler jeg nesten bare på Joker, og på Kiwi når jeg er på hytta. Irriterer meg litt på at Visa-kortet ikke funker på Isbilen... Sparer til et ganske dyrt produkt på flust.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå