AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Jeg ble utsatt for en ulykke i løpet av 2 året på vgs. Jeg brukte lang tid på å bli frisk, og tok underveis hele 3 klasse som privatist. Dette har resultert i at jeg har et 3 år (4 hvis du regner med "permisjonen" med datteren min) langt hull i CVen min. Jeg har nå begynt på videre studier, og har fått meg en ekstrajobb i butikk gjennom en bekjent. Spørsmålet er nå om jeg kommer til å få meg jobb etter endte studier? Jeg er en oppegående person, flink til å snakke for meg og ser bra ut. Har fått meg familie og er nå 100 % frisk. Vet at jeg kommer til å gjøre et godt inntrykk på intervjuer. Problemet er er bare om jeg kommer til å bli kalt inn i det hele tatt? Jeg var 19 år når ulykken skjedde, og er 23 nå. Ser det ikke litt spesielt ut når jeg bare har arbeidserfaring fra tiden før ulykken og fra under studietiden? Skal jeg skrive noe på CVen min om det? Syns det er veldig trist om jeg skal miste sjansen til å få gode jobber bare pga en ulykke som forøvrig har gjort at jeg har mistet nok allerede.. Noen som vet?
Londres Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Hei. jeg tror du har like gode muligheter til å få den jobben du ønsker deg som alle andre. Du har en god forklaring på hullet i cv' n og siden du både studerer, jobber og har fått barn i ettertid så viser du jo at du er oppe på føttene igjen. Kjempesmart å skaffe deg arbeidserfaring allerede nå, da viser du at du er en arbeidstager å satse på. 1
Londres Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Det jeg ikke svarte på var om du burde nevne sykdommen/ ulykken i en søknad, og svaret på det er ja, tenker jeg. På den måten får du sagt noe om at du er frisk nå, og hva du har oppnådd i ettertid.
Gjest test123 Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Men du skriver jo ikke hva du studerer, hvilke karakterer du får eller hva slags jobb du søker(regner som god)
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Tusen takk for oppmunterende svar Jeg studerer markedsføring og har fått veldig gode karakterer til nå. Kommer også til å påta meg ulike studenverv, så håper at det teller også
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Jeg har ikke søkt jobb enda fordi jeg ikke er ferdig, men er bare bekymret for fremtiden. Den butikkjobben jeg har nå utenom studier fikk jeg gjennom en bekjent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå