Anciol Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 I 2 uker var det en grå katt som lusket rundt i nabolaget vårt og rotet i søppelet, så jeg satte opp en felle og fanget den leverte den så til dyrebeskyttelsen og fikk de til å scanne den, så sporet vi opp eierene som var et gammelt ektepar og de ble så utrolig glade at jeg fikk en stor blomsterbukett levert på døren som takk:) 16
Amens Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Utrolig betryggende å vite at det finnes mennesker som deg^_^ 3
SoftKitty Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Når jeg leste overskriften ble jeg litt forskrekket over at du hadde feller ute og hadde fanget en katt (tenkte på sånne fæle feller), men det var jo en fin historie da Veldig snilt av deg å spore opp eier, de hadde nok savnet pusen sin! 1
Anciol Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2012 Jeg lager ganske enkle feller som ikke skader katten , enkel hansa bruskasse med huller fra 70 og 80 tallet,en treplate, en bit hyssing, en pinne og litt åte:) når katten er fanget i kassen, så får jeg den inn i min katts gamle bur som jeg ikke orker å kaste. Og så tar jeg en tur til dyrebeskyttelsen barna mine får se på når jeg fanger katten! 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Å! Dette var virkelig dagens gladtråd Tusen takk til deg for at du bryr deg, og for at barna dine får voksne opp med gode holdninger og respekt for dyr fra starten av. Hadde bare alle vært slik 4
Aurora M. Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Kjempefint gjort av deg!! Her får du en fra meg og: 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Haha, akkurat slike feller som i tegnefilmer jo! Veldig snilt gjort av deg! 1
MiniMjau Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 Så herlig historie! :-) Veldig givende. Har opplevd det selv, å finne en bortkommen katt, jobbet lenge for å skape tillitt til katten ved å gi den mat og oppmerksomhet, før den blir så trygg at jeg kunne fange den og ta den med hjem. Det er en stund siden så jeg husker ikke om den var merket eller om jeg fant eierne via nettkatten.no Jeg har også "fanget" katter for Dyrebeskyttelsen. Det brukes selvsagt ikke feller som skader kattene :-)
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #10 Skrevet 7. juni 2012 Håper du sjekker kassen veldig veldig ofte for å se om det er en katt inni der. Uansett, fint gjort av deg.
Gjest Lille-pus Skrevet 7. juni 2012 #11 Skrevet 7. juni 2012 Takk, Anciol. Du er et godt menneske for en stakkar som har kommet bort fra menneskene sine Her får du en rose fra meg og mine 3 også:
Anciol Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #12 Skrevet 8. juni 2012 (endret) Takker:) Jeg har vokst opp med hunder og katter:) Jeg er så glad i dyr, synd jeg har måtte gitt fra meg kattene mine til en slektning som passer de! Men trøster meg med husverten sin katt som kommer og sitter i vinduskarmen når jeg sover eller sitter ved vinduet:) Og går turer med foreldrene mine sine voffser:) Endret 8. juni 2012 av Anciol
Gjest Elissima Skrevet 8. juni 2012 #13 Skrevet 8. juni 2012 Du er snill. Skulle vært flere som deg. Trodde først du var min nabo, for jeg ga henne blomster da hun fant min pus innesperret i boden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå