AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Jeg en ung og gift med en mann som jeg elsker. Vi har det veldig bra, på mange måter. Men når det gjelder sex er vi totalt forskjellige. Han vil sjelden ha sex og tar aldri initiativ til det lenger. Jeg kunne gjerne ha sex daglig, men er heldig om det skjer en gang i månenden.. Dette er ikke en situasjon er syns er OK, men prøver å ikke mase, faktisk sjelden jeg sier noe om det lenger. Han vet at jeg ønsker mer, og jeg prøver stadig å ta initiativ uten hell. Han gjør lite eller ingenting for å bedre det, og jeg vet ikke hva jeg kan gjøre lenger.. Det frister mer og mer med et sidesprang, for mulighetene har jo vært der. Jeg ønkser ikke å skilles fra han, men jeg ønsker heller ikke å ha det slik som nå. Noen som har gode råd..?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 hva med å ta en skikkelig prat om det? selv om han vet om det så kan det være det hjelper å få prata skikkelig om det.
Gjest Anna.S Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Gå til samlivteraput Hvis han ikke vil så kan du sette ultimatum om at dere må ha ett åpent forhold. Ikke gå bak ryggen hans i allefall, det er feigt! Dessuten så synes jeg denne tråden ikke har noe på singelforumet å gjøre, for du bør spørre de gifte hva de synes om dette! :gjeiper:
iskaffe Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Gjør du noe som kan pirre han i hverdagen? Trenger ikke være så tydelig at du vil ha sex, men kanskje du kan ytre det på en måte som er veldig subtil, men pirrende nok til at han begynner å få lyst selv. Kan være... at du tar på deg høye hæler når dere skal ut, stramme tights, litt dypere utringning enn normalt, gir han en liten massasje, kysser han på halsen, flørter etc. Men viktig at tegnene ikke er for tydelige, da kan det lett føles som en byrde som han må gjøre, enn noe som kunne vært gøy. Hvordan er kroppen og helsen? Det er synd å si det, men det er mange ganger slik at man tenner mer på en veltrent kropp enn en lubben og utrent en. Min mann tenner iallefall kjempemye når han ser jeg trener, blir svett og stønner. Innstillingen man har i hverdagen teller også kjempemye. Det er mye lettere å ha lyst på sex med en person som smiler og er positiv. Jo, jeg merket det godt da jeg var inne i en deppe-periode da jeg var arbeidsløs. Min negative innstilling og bekymringer smittet rett og slett over på mannen min, og det ble mindre og mindre sex selv om jeg sa jeg hadde lyst. Og forstår det jo godt. Gikk jo rundt med en barriere av forskjellige problemer, som ikke akkurat oppmuntret til sex.
Gjest Janus Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Har det vært slik alltid? Redusert sexlyst er et reelt problem for mange menn, men desverre noe som ikke alltid er så lett å ta tak i eller ta opp med fastlegen sin. Ofte kan det komme snikende så gradvis at man ikke merker at det har skjedd før det har gått lang, lang tid. Om han føler noe ikke er helt som det skal, så er det lurt å få tatt et komplett panel med blodprøver hos legen. Depresjon, stress, osv, kan også svekke sexlysten.
Gjest .-L-. Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Du må jo si at dette er noe som er viktig for deg og få han til å forstå det..
Steinar40 Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 Jeg en ung og gift med en mann som jeg elsker. Vi har det veldig bra, på mange måter. Men når det gjelder sex er vi totalt forskjellige. Han vil sjelden ha sex og tar aldri initiativ til det lenger. Jeg kunne gjerne ha sex daglig, men er heldig om det skjer en gang i månenden.. Dette er ikke en situasjon er syns er OK, men prøver å ikke mase, faktisk sjelden jeg sier noe om det lenger. Han vet at jeg ønsker mer, og jeg prøver stadig å ta initiativ uten hell. Han gjør lite eller ingenting for å bedre det, og jeg vet ikke hva jeg kan gjøre lenger.. Det frister mer og mer med et sidesprang, for mulighetene har jo vært der. Jeg ønkser ikke å skilles fra han, men jeg ønsker heller ikke å ha det slik som nå. Noen som har gode råd..? Utroskap skaper bare nye problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå