Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt fan av nettenestea, synes hun sminker seg utrolig fint! På bloggen står det at hun ofte bruker rougen Hot Mama fra The Balm.

Jeg fikk litt lyst å bestille den, men vil gjerne høre først om noen av dere har prøvd den. Vet jo at man ikke stole blindt på bilder. Er den fin på? Passe den fint til blondiner også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den, og den er helt grei. Den glir på som en drøm, men problemet er at den er for lys for meg, selv om jeg er en typisk NW20.

I utgangspunktet er jeg mer fan av matte blusher, mens denne har shimmer.

AnonymBruker
Skrevet

Den er faktisk kjempefin! Spesielt nå på sommeren. Jeg synes faktisk den er bittelitt for mørk, og jeg er brunette som er ganske lys i huden (tar sol en sjelden gang), men bruker ofte selvbruning i ansiktet, og folk generelt ser på meg som brun :P Så om den passer til deg avhenger veldig av hvilken hudfarge du har!

Gjest BabyBlue
Skrevet

Så en jente som påførte den i pausen på skolen (zoomet selvfølgelig inn på pakningen som den geeken jeg er) og den var ganske glorete og shimrende. Men kan godt hende du bare trenger en lett hånd og en børste som ikke tar opp så mye produkt =)

AnonymBruker
Skrevet

Det er så mye skimmer i de at man blir seende ut som ei discokule.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...