Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest finurlig
Skrevet

Kom over denne siden via Facebook, og det må være en av de dårligste jeg har sett til nå :gjeiper:

Christian Louboutine sko

Utdrag av teksten:

Uansett hva slags en kvinne, vil iført Louboutins gjøre henne ser sexy og sjarmerende! Med Christian Louboutin joggesko, en kvinne foran menn viser frem enda mer selvsikker og sexy. Gjennom produksjon av ett av Christian Louboutin sko en kvinne vil bli låst inn i en behagelig følelse, mens Christian Louboutin designer ble vant til å bruke i utformingen i motsetning til å uttrykke sin egen ideas.Our Christian Louboutin Store på Internett tilbyr deg den nyeste billig Louboutin sko med moderne design og konkurransedyktig price.design og konkurransedyktig pris.

Noen flere? :)

Skrevet

Amentio.no

De gikk konk pga dårlig service, feilleveranser og ymse forbrukerproblemer og la ned nettsida si i vinter, men jaggu er den ikke oppe og går igjen. -.-

De har forøvrig gjort det samme minst en gang før, hørte jeg.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Kom over denne siden via Facebook, og det må være en av de dårligste jeg har sett til nå :gjeiper:

Christian Louboutine sko

Utdrag av teksten:

gratis frakt verden bred
:skratte:
Gjest finurlig
Skrevet

:skratte:

Når man har så gode tilbud på Christian Louboutine joggesko, klart man må kunne sende de gratis verden bred :D

Må få kjøpt meg et par snarest!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Leste om en som bestilte laserprinter, men som fikk en støvsuger (!) istedenfor.

Link

Edit: la inn link, for å komme folk som krever link i forkjøpet.

:)

Endret av Aussie
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg husker den der motedronningen eller no fikk mye pes og ble vel lagt ned?

Endret av eplebit
  • 5 måneder senere...
Skrevet

De fleste "butikker" som reklamerer via facebook er som regel dritt. Generelt sett hold dere unna reklame via facebook....

Og... LouboutinJOGGESKO?! Hahahah det kan umulig finnes på ekte, spør du meg. Tror ikke merkevaret er interessert i å forbindes med joggesko...

Motedronningen fikk mye pes, det er helt sant. Har bestilt et plagg derfra, en skinnshorts. Kostet 500 kr, men fikk aldri shortsen.... Så fant jeg ut hvem som var eieren og fant hennes private telefonnr for å oppnå kontakt. (i og med at mail ikke ga noen resultater...)

DET fikk fart på sakene det. Eller, fart og fart, mottok shortsen to uker senere hvert fall. Men skal ALDRI bestille derfra igjen, uansett hvor fine ting de har. Det er risikosport. Nå er motedronningen lagt ned hvert fall, men har dukket opp en ny nettbutikk ala det samme med samme eier, så hun har vel startet på nytt. Vet ikke hvordan den er. Tør ikke prøve heller. Gambler ikke med pengene mine på den måten!

• 12 år senere...
Skrevet

Økoland.

De gidder ikke varsle deg om varer som ikke er på lager, de bare sender det de har (har hendt meg to ganger nå). Alle varene står i både bestillingsbekreftelsen og mailen om at forsendelsen er sendt. Ingen indikasjon på at noe mangler før du åpner pakke. 

Først etter et par henvendelser på mail har jeg fått svar. Og da er svaret bare at "den var ikke inne akkurat da" og "her har du en refusjon". Men å ettersende når de kommer inn (som viste seg å være "i neste uke"), var "ikke mulig". 

Plutselig gikk de over til å kjefte på meg i mailen over at "du blir visst aldri fornøyd", og da ble jeg helt perpleks. Hvorfor skulle jeg vært fornøyd når de overhodet ikke ville tilby en løsning. De "kunne ikke" verken avvente ordren til alle varer var inne eller ettersende varer. De bare refunderer og henviser meg til at jeg "kan bestille på nytt når varen er inne". Da må jeg jo betale ny porto og har ikke noen garantier for at alle varene ville komme da heller, siden de ikke gidder å kommunisere med kundene sine.

Håper jeg finner en annen nettbutikk som selger fullkornsris. Noen tips? På butikkene finner jeg kun fullkornsris i "boil in bag", og det vil jeg ikke ha.

Skrevet

Det er : Christian LOUBOUTIN ikke "louboutine"... 🙈

Skrevet
Forenkle skrev (3 timer siden):

Håper jeg finner en annen nettbutikk som selger fullkornsris. Noen tips? På butikkene finner jeg kun fullkornsris i "boil in bag", og det vil jeg ikke ha.

Er vel samme risen inni posene, så det er vel bare å åpne posen, kaste den og koke risen uten? Det er ikke noe annerledes med risen inni. Fullkornsris er fullkornsris.

Anonymkode: 48bd1...ded

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er vel samme risen inni posene, så det er vel bare å åpne posen, kaste den og koke risen uten? Det er ikke noe annerledes med risen inni. Fullkornsris er fullkornsris.

Anonymkode: 48bd1...ded

Jo,  men det er jo åpenbart bedre å kjøpe ris i papirpose, enn en boks med mange små plastposer. Så mye ekstra søppel som det blir av disse "boil in bag" posene, har jeg svært lite lyst til å kjøpe dem. Så derfor håper jeg likevel på å finne noen som har fullkorns ris i en fornuftig emballasje :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...