SoftKitty Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Litt teit tittel kanskje men kom ikke på noe lurere^^ Har 2 par pensko som er litt for store.. De passer ok når jeg går barbent i dem, men med tynn strømpebukse så kipper de. Skulle gjerne hatt mulighet til å bruke dem også med strømpebukse, da jeg ikke liker å gå med bare ben annet enn om sommeren.. Lurer på om det finnes noe jeg kan legge i bak for at de skal passe bedre? Noe som ikke sklir og ikke synes.. Hvor får jeg kjøpt det isåfall? Tenkte på å legge noe i tåen foran men det ene paret er peep-toe og det andre er pumps med veldig "lite" plass foran, så det vil se veldig rart ut..
Gjest Tigress Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Du kan kjøpe kippekapper til dei i skobutikken, og dessutan leggje bomull i tåa.
SoftKitty Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2012 Kippekapper? Det har jeg aldri hørt om men det høres jo lovende ut, takk:D Har de dette i alle skobutikker? Kanskje jeg kan få kjøpt det på nett hm.. *google*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå