Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei :hallo:

Jeg har muntlig eksamen i pedagogikk på Tirsdag. Jeg studerer førskolelærer. På muntlig eksamen skal vi presentere en praksisfortelling fra barnehagen og analysere den. Jeg sliter veldig med dette og lurer på om dere kanskje kunne lest gjennom fortellingen min og forklart kort hva fortellingen handler om? :) Har funnet ut at den handler om barns sympati for andre og om omsorg. Men det handler også om mer, men jeg klarer ikke helt å se dette, jeg er ganske fersk på dette med å analysere :sukk: Fokuset ligger på kunnskaps spørsmål, holdningsspørsmål og overføringspørsmål.. Hadde blitt sååå utrolig glad for litt veiledning :happy:

Her kommer fortellingen:

Det er Torsdag formiddag og det er tid for påkledning i Blåbærtoppen barnehage.