Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg er 25 år og har akkurat startet på min første pergotime kur og er kjempe spent på både eventuelle bivirkninger og om de i det hele tatt funker som de skal på meg!

Har en gutt på 5 og et halvt år som jeg fikk uten å prøve en gang! Etter to år med prøving ble vi endelig sendt til gyn og fikk der påvist PCOS.

Flere som driver og tar pergotime nå? Eller har tatt det?

Kjekt om vi kan dele erfaringer! :takke:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Heisann!

Jeg er 25 år og har akkurat startet på min første pergotime kur og er kjempe spent på både eventuelle bivirkninger og om de i det hele tatt funker som de skal på meg!

Har en gutt på 5 og et halvt år som jeg fikk uten å prøve en gang! Etter to år med prøving ble vi endelig sendt til gyn og fikk der påvist PCOS.

Flere som driver og tar pergotime nå? Eller har tatt det?

Kjekt om vi kan dele erfaringer! :takke:

Jeg har tatt det to ganger (dobbel kur begge gangene) og ble gravid begge gangene. Første gang merket jeg ingenting til bivirkningene, andre gangen var jeg litt "humørsyk" men ellers fin.

Lykke til :)

Skrevet

Takk for svar! :D

Ja, jeg går forresten på dobbel kur jeg også!

Greit å høre at det funka så kjapt da! Leser så mye negativt om pergotime når jeg søkte på nettet om det... Både når det gjelder bivirkninger og at de ikke funker.

Er på min 2 dag på kur, merker ingenting... :D

Skrevet

Jeg har tatt tre doble kurer og fått påvist eggløsning. Så sånn sett har det virket, men ikke gravid ennå dessverre. Heldigvis ikke helt over ennå, da jeg ikke har kommet til IKM i siste PP og pergotime funker for to måneder om gangen for meg. så jeg har en PP igjen etter denne. :) Krysser fingrene.

Bivirkninger jeg har hatt: litt ømme eggstokker og hetetokter de PP'ene jeg har tatt piller. Helt levelig for min del. :)

Lykke til!

Skrevet

Jeg har gått på 7 kurer, uten noe resultat. Jeg hadde kraftige bivirkninger på de to første, ikke bare da jeg tok pergoen men hele syklusen.

Etter 7 kurer ble det påvist at mannen hadde dårlig sædkvalitet. Så jeg håper at dere har sjekket ut mannen før du begynner med hormoner.

Skrevet

Virker som at det er veldig ulike erfaringer når det gjelder pergo og prøving... Noen er heldige, andre ikke... Jeg har fortsatt ikke merka noen bivirkninger :D

Har testa mannen ja, siden gym sa at det burde vi gjøre før jeg tok pergo :)

Takker for svar og krysser fingrene for at jeg er en av de heldige :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...