Gå til innhold

Kort brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss i utlandet, og jeg ønsker meg en knekort kjole. Jeg vil gjerne ha den ganske brudekjoleaktig, men likevel er det viktig for meg at den er kort. Gjerne hvit eller champagnefarget.

Er det vanlig? Er det mange som selger korte kjoler? Noen som har erfaring med slik kjole?

Skrevet

Det er vist blitt vanligere med kjoler som er knelange. Jeg vurderte lenge det og fant faktisk flere som var ganske pene, men endte til slutte på en lang en.

Har funnet flere sider på nettet som selger fine knelange kjoler. Det var og flere av salongene hvor jeg bor som hadde det. Og de hadde tenkt å ta inne flere grunnet økt etterspørsel.

Skrevet

Hei.

Jeg skal gifte meg i Roma om en uke, altså neste Torsdag.

Jeg har valgt kort kjole, å tror det er ganske smart nå når jeg ser temperatur på 27 grader i følge Yr på bryllupsdagen vår.

Jeg kjøpte kjolen min på Abelone collection på frogner utenfor Oslo. De har en egen nettbutikk, med godt utvalg av kjoler. Du kan avtale prøvetime for å prøve kjolen hos de om du ønsker. Jeg kunne aldri ha kjøpt usett/uprøvd fra nett. Ellers så syr Cecilie Melli på mål.

Ellers så er det ikke så mye av det i vanlige brudesalonger, desverre. Men man kan jo få en skredder til å lage den kort, Romeo og julie i Asker kunne gjøre det for meg.

Skrevet

sjekk ut lilly sine. Dansk merke. Eg kjøpte min der for ca 5000 m diadem og slør

Skrevet

sjekk ut lilly sine. Dansk merke. Eg kjøpte min der for ca 5000 m diadem og slør

min var knelang da ca

Skrevet

Ha egentlig ikke noe konstruktivt å komme med, men ville bare si at knelange brudekjoler er utrooooooolig fint. Hadde jeg ikke giftet meg på vinteren tror jeg at jeg hadde hatt det selv :)

• Liker 1
Skrevet

Kjolen min er fra Lilly DK, min kostet på Abelone 5000,- u/diadem og slør.... Men da var min den dyreste de hadde inne da :eeeh:

AnonymBruker
Skrevet

jeg vurderer og gå for kort kjole da det ofte kan være 45-50 grader der vi skal gifte oss. Mange fine på den siden til drømmedagen synes jeg. Takk for tips :-)

Skrevet

jeg vurderer og gå for kort kjole da det ofte kan være 45-50 grader der vi skal gifte oss. Mange fine på den siden til drømmedagen synes jeg. Takk for tips :-)

Jesus. Jeg hadde gått for body paint i den temperaturen der... :daane:

• Liker 4
Skrevet

Tusen takk for kommentarer jenter.. Og så var det mannen da.

Det er ganske varmt der vi skal, så jeg ser for meg noe annet enn svart dress, selv om det kan være lekkert.

Hva tenker dere?

Skrevet

Tusen takk for kommentarer jenter.. Og så var det mannen da.

Det er ganske varmt der vi skal, så jeg ser for meg noe annet enn svart dress, selv om det kan være lekkert.

Hva tenker dere?

Om det er varmt der dere skal så kan en sort dress bli noe som minner om tortur... Kanskje dere skulle vurdert en lett bomullsdress i en lysere farge?

Min kommende mann har kjøpt en mørkeblå dress med matchende vest. Han ser så lekker ut i den! Også kan han ta av jakken og slipset utover kvelden og fremdeles se lekker ut^_^

Skrevet

Forslag til sider på nett jeg kan kikke på dress til mannen også?

Det må bli en bomullsdress/kanskje lin??

Han foreslo en ny type dress som var knelang... hehe.. det ser jeg for meg liksom (?)..

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herfra skal min kjøpe dress/klær. Beregnet på varme og strand. Min lenke

Skrevet

Lin til mannen, det blir krøllete fort men er det mest pustende stoffet man lett kan få tak i til finstas.

Skrevet

Jeg sier bare begyn å let etter dress til mannan nå... Vi har lett lnege etter en lys variant, har ikke vært lett. Lin er nesten ikke å oppdrive en gang om det skal være eligant og stil. Viendte opp med dress også fra abelone, den er faktisk kjempe myk og lett. Det er Lilly det også. lykke til på jakten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...