Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Snart er det valentins dag :hjerte:

Syns det er en fin tradisjon, men prøver å gjøre det til en fin dag for meg og min kjære, ikke nødvendigvis for handelsstanden. Kommer nok ikke til å kjøpe noen av de nusselige kortene og sånt som finnes i butikkene nå.

Noen som har noen koselige idéer på ting å gjøre og gaver å gi som dere vil dele med oss andre?

Selv hadde jeg nesten dødd av lykke hvis mannen hadde kommet med en kattunge med rød sløyfe rundt halsen, men jeg kan ikke komme på noe til han :oops:

Kanskje bare meg selv med rød sløyfe? :sexy: Han hadde nok satt pris på det, tenker jeg, men ikke så veldig nyskapende kanskje.....

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Videoannonse
Annonse
Gjest Brunhilde
Skrevet

Hvis du ønsker deg en kattunge - og han ønsker seg en, kan du ikke gi en til ham da?

Ellers syns jeg det er koselig med en sjokolade eller noe annet lite, det er tanken som teller.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvis du ønsker deg en kattunge - og han ønsker seg en, kan du ikke gi en til ham da?

Det var jo for så vidt lurt, men siden det er jeg som mest vil ha katt, så blir det en litt egoistisk gave. Dessuten har jeg, på mest mulig diskret vis, nevnt denne idéen for han - tenk om vi plutselig sitter der med to katter! Har bare lyst på en.

Skrevet

Jeg lager kort til kjæresten jeg. Oftest på jobb, for der har vi glitter å sånn.(bhg)

Ellers gjør vi ikke så mye ut av det. Men en litt ekstra god middag, eller som du selv sier..pakke en selv inn med sløyfe :wink:

Skrevet

På vår første Valentinsdag så spurte han meg hva jeg ønsket meg. Jeg sa at jeg kun ville ha ham, med rød sløyfe på.

Den dagen hentet han meg på jobb, han sto utenfor jobben min, med en stoooor rød sløyfe rundt maven. Og jeg jobbet da på et sted med tre-fire hundre ansatte som gikk hjem på akkurat den tiden... Noe av det mest romantiske jeg har vært med på.

I tillegg så visste jeg akkurat da! - at den mannen ville jeg dele resten av livet med.

Gjest Anonymous
Skrevet
Selv hadde jeg nesten dødd av lykke hvis mannen hadde kommet med en kattunge med rød sløyfe rundt halsen, men jeg kan ikke komme på noe til han :oops:

Tror dette valentinsdag- opplegget er mest for damene. Menn bryr seg svært lite om det. Hvis du vil ha en kattunge med sløyfe, får du si i fra til mannen din.

Et forslag til noe du kan gi mannen din: Lag middag, sug han, ta oppvasken, gi han 400 kroner og la han dra på byen med gutta. Det hadde vært en uegoistisk gave!

Gjest GreenSky
Skrevet

Lag yndlingsmiddagen hans og en kake.

Skrevet

:D Jeg kjøper alltid er kort og lager en kurv med litt godt i.

I fjor ble mye av "godtet" innkjøpt på Beathe Uhse og resten var sjokolade.

I år skal jeg få trykket opp en bitteliten body med logoen til favorittbandet hans på.

(vi venter barn i mai)

:D La Guapa

Skrevet

er super duper romantisk selv, så jeg skulle ønske han fidde til meg på valentines day....hehe ikke akkurat noe alle springer i butikken å leter etter.. men men jeg sa nå hva jeg kunne tenkt meg... et frieri på selveste dagen *S*

Skrevet

Jeg baker alltid yndlingskaken (gulrotkake) til samboeren min på Valentinesdagen. Bruker hjerteform og tar meg god tid til å pynte fint. Kjøper diiigert kort og en fin liten gave. Han tar meg alltid med ut på middag og kjøper gave.

Skrevet
er super duper romantisk selv, så jeg skulle ønske han fidde til meg på valentines day....hehe  ikke akkurat noe alle springer i butikken å leter etter.. men men jeg sa nå hva jeg kunne tenkt meg... et frieri på selveste dagen *S*

Det ble jeg !:hjerter:

Også fikk jeg ringen i bursdagspresang

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal gi kaketroll mannen min 11røde roser i en bukett, å så skal han få en hvit utenfor buketten der det er et kort der jeg skal skrive noen velvalgte ord... Der skal stå noe om at det er alltid en som skiller seg ut fra andre...

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
På vår første Valentinsdag så spurte han meg hva jeg ønsket meg. Jeg sa at jeg kun ville ha ham, med rød sløyfe på.

Den dagen hentet han meg på jobb, han sto utenfor jobben min, med en stoooor rød sløyfe rundt maven. Og jeg jobbet da på et sted med tre-fire hundre ansatte som gikk hjem på akkurat den tiden... Noe av det mest romantiske jeg har vært med på.

Damn... nesten så jeg forelsker meg i Tusenbenet jeg også! :hjerter:

Skrevet

Mannen min finner alltid på noe på Valentinsdagen. Han kjøper roser, tar meg med ut på middag og kanskje på en romantisk film på kino. Jeg bruker å kjøpe noen av de små nusselige kortene på butikkene jeg da, og en liten gave.

I år blir Valentinsdagen spesiell ettersom vi nettopp har funnet ut at vi venter barn :hjerter:

Gjest Fighter
Skrevet
Tror dette valentinsdag- opplegget er mest for damene. Menn bryr seg svært lite om det. Hvis du vil ha en kattunge med sløyfe, får du si i fra til mannen din.

Der tror jeg du har noe rett, MEN:

Et forslag til noe du kan gi mannen din: Lag middag, sug han, ta oppvasken, gi han 400 kroner og la han dra på byen med gutta. Det hadde vært en uegoistisk gave!

Er dette romantisk? :o Da kan man like gjerne innrømme at man driter i hele konseptet med dagen!

Gjest Anonymous
Skrevet

Er dette romantisk? :o Da kan man like gjerne innrømme at man driter i hele konseptet med dagen!

Hallo!?!? Trådstarteren sa ikke noe om at det skulle være romantisk, men hyggelig for HAN!! Tviler på at alle menn synes det er så hyggelig å få rosa blomster, små teddybjørner med hjerter og all slags kliss og stasj i gave. Hvis man vil gjøre noe hyggelig for et annet menneske, bør man vel ta utgangspunkt i hva dette andre menneske synes er hyggelig og ikke hva en selv ville ha satt pris på???

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjære gjest. Må si jeg reagerer på innlegget ditt. Tydelig at du ikke liker slike gaver som du listet opp. Men syns det lyser mesunnelse. Du har sikkert ikke en kjæreste som du kan gi noe til eller få noe av.

Poenget er vel at man gir den man er glad i en oppmerksomhet. Tror det er likegyldig hva det er. Og jeg tror faktisk de fleste hadde blitt glad for en bamse med et hjerte hvor det sto noe fint på :)

Stakkar deg gjest, din tur kommer nok sikkert også.

Gjest Anonymous
Skrevet

Til gjest over: Jeg har faktisk en mann som gir meg både sjokolade og blomster.

Poenget er å gi en uegoistisk gave med tanke på den som får den. Helt ærlig: Hvor mange menn liker å få 1 langstilket rose eller en rosa teddybjørn sammenlignet med damer?

Synes hovedinnleggeren er helt på jordet fordi hun vurderer å gi kjæresten en katt - som HUN SELV ØNSKER SEG!!!

Problemet er vel heller at det er enklere å bake en kake eller kjøpe en teddybjørn isteden for å "gi" han noe som koster av seg selv!

Skrevet

Jeg synes jo faktisk at den kontroversielle gjesten har et poeng!

Jeg mener, å gjøre noe slikt hadde jo vært helt uegoistisk, og kun for hans skyld.

Nå er det ikke sikkert at mannen til den første Gjesten hadde satt pris på noe sånt i det hele tatt. Man må selvsagt se an mannen.

Dette spenstige forslaget ville jeg kanskje heller brukt en helt annen dag, uavhengig av "kjærlighetsdager".

Det er jo et godt forslag. :blunke:

Men, Valentine's Day skal jo liksom være for par, ettersom jeg har skjønt.

Jeg har selv ikke hengt meg så opp i dette, men så klart - enhver anledning til å feire er selvsagt en god ting. :wink:

Uansett, så synes jeg forslaget ikke er noe å bli indignert av, - det er jo bare et forslag.

Men å huske på at også menn er forskjellige, og at også menn kan sette pris på en tosomhet - det trodde jeg var noe alle visste these days.

Jeg har forøvrig ingen gode forslag, tror jeg hadde stemt for deg selv til fri disposisjon hele dagen, første Gjest. :sjarmor:

Gjest som Factor
Skrevet

Er enig i at skal man gi en gave, så får man gi noe vedkommende ønsker seg og ikke noe man selv liker. Menn er vel ganske enkle sånn sett: mat og sex... :wink:

Tror jeg hadde lagd en god middag, muligens en kake og satset på en hyggelig kveld for seg selv og kjæresten.

Å gi bort kattunger eller andre dyr i gave er jeg prinsipielt i mot, :x spesielt hvis mottager ikke har sagt noe om at han kunne tenke seg en katt eller valp....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...