Dolly-Betty Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Ei venninne gifter seg snart, og hun spør oss andre etter leker. Synes denne er litt fin, men trenger flere spørsmålalternativer. Har dere noen? Leken: Brudeparet sitter med ryggen mot hverandre på hver sin stol. Så gir begge en av skoene til den andre slik at begge blir sittende med en brudesko og en brudgomsko i hver hånd. Altså begge har en av hver. Så stilles det spørsmål der de må svare uten å se hva den andre svarer. De svarer brud/brudgom ved å løfte opp egen eller partners sko. Målet er å se "hvor godt de kjenner hverandre." Eksempel på spørsmål: Hvem er mest romantisk? Hvem er sjefen i forholdet? Hvem tok initiativet til den første daten?
Gjest Doh Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Hvem gjør mest husarbeid? Hvem sa jeg elsker deg først? Hvem er flinkest til å lage mat? Hvem er flinkest i senga? Kanskje ikke noe å spørre om foran foreldre og sånn..... Hvem bruker lengst tid på badet? Hvem er mest grinete på morran? Hvem er mest verpesjuk?
Dolly-Betty Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2012 Hvem gjør mest husarbeid? Hvem sa jeg elsker deg først? Hvem er flinkest til å lage mat? Hvem er flinkest i senga? Kanskje ikke noe å spørre om foran foreldre og sånn..... Hvem bruker lengst tid på badet? Hvem er mest grinete på morran? Hvem er mest verpesjuk? Takk for gode forslag :gjeiper: Tror den med flinkest i senga må sensureres... Og verpesjuk tør jeg ikke nevne... De sier de ikke vet om de vil ha barn. Hmm...
Gjest Doh Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Hehe, da er det kanskje lurt å ikke ta med det spm nei 1
Gjest Tekola Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Hvem vanner plantene? Hvem tar oppvasken? Hvem betaler regningene? Hvem er mest distré?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå