Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter skikkelig med uren hud :kjefte: ikke noe gøy egentlig... trodde det skulle roe seg etter 1. trimester, men ser bare ut til at det blir værre og værre :kjefte: i uke 17 - 18 nå... bare for nyskjerrighet: hvilket kjønn fikk dere spm før har slitt med kviser ???

Og hvor får man tak i den tea tree serien???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet dessverre ikke kjønn... :-(

Serien får du kjøpt på The Body Shop.

Skrevet

Jeg fikk jente. Det er vel det de sier: jentene frarøver moren skjønnheten. Eller noe i den duren. :gjeiper: ''Jentesymptomene'' stemte ihvertfall i mitt tilfelle.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også stort sett hatt bra hud. Men etter jeg ble gravid kom kvisene/nuppene på skuldre, bryst og i ansiktet (hake og panne stort sett). Skikkelig frustrerende!! Har ikke bedret seg enda (er 20 uker), så regner med det varer hele svangerskapet.. :/ Og siden det er hormonell årsak og ikke "vanlig" uren hud, så tenkte jeg at det kanskje ikke var så lett å gjøre noe med, men damen på apoteket sa at gravidkviser var mer som akne (hormon-kviser) og derfor lett kunne gjøres noe med! :D Hun anbefalte den grønne Vichy-serien (for acne-prone skin). Jeg kjøpte den 3-i-1-tuben (vask/skrubb/maske) og toneren (med alkohol) og det funker! Vel..jeg er ikke helt kvisefri, det skal jeg ikke påstå, men det er veldig mye bedre, og det kan jeg leve med! Særlig på ryggen har det hjulpet. :)

Skrevet

Der det allerede har kommet urenheter kan det hjelpe å ta på litt Vademecum om kvelden. Det svir litt,men urenhetene tørker veldig fort inn og blir borte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...