Gå til innhold

En typisk Team-Antonsen`er?!?

Anbefalte innlegg

Gjest Abelone
Skrevet

Hva kjennetegner de som syns TA er kjempemorsomt, og de som ikke fordrar humorn? Er det noen andre gjennomgående kjennetegn, mener dere å observere?

Jeg mener at vi som liker (elsker?) TA klarer å nyte øyeblikkets gleder, koble ut fornuften, og være litt sprø, miste kontrollen, er ikke redd for å bryte noen grenser og er generelt frisinnede og åpne.

De som ikke liker TA tror jeg kan være litt firkantede, søke en høyere mening med underholdning, vanskelig for å slå seg løs/koble ut fornuftstanker, lite selvironi, regelorienterte, litt hemmede rett og slett.

Erruenigeller..?

(Jeg ser jo at denne tråden skulle ligget på skråblikk.... :blunke: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke jeg...

Jeg digger TA, men vet også at jeg er en person med lite selvironi og vanskeligheter med å slippe kontrollen... Kobler så godt som aldri ut fornuften - dessverre!

Gjest Nicoline
Skrevet

Nesten umulig å svare på - jeg synes nemlig at programmet svinger fra det mest tåpelige (les: Fjernsynskjøkken-innslaget) til det mega-morsomme (les: Joker Nord, Ventilen, ol.) Det finnes vel kanskje de som ler av alt Team Antonsen foretar seg - men jeg tror ikke det gjelder flertallet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel..jeg er vanligvis en person som ler av det meste, men TA har jeg av det lille ejg har sett ennå ikke ledd. Men jeg skal innrømme at jeg kanskje er for utseendefiksert, disse gutta tiltaler meg ikke i det hele tatt. Jeg liker bedre serier av typen "Borettslaget og "Hundehjørnet".

Jeg søker ikke noen høyere mening med humor, jeg har ikke vanskelig for å slå meg løs- snarere tvertimot, skulle vært alvorligere, har veldig stor selvironi, men er nok regelorientert ja(!)...og litt fornuftig av og til.

Mulig jeg kanskje burde sett litt mere på....

Skrevet

Jeg ler av noe på Team Antonsen, som feks. fjernsynskjøkkenet.

Men i følge en eller annen forsker skal man slett ikke føle seg for trygg... :wink:

Skrevet

Jeg ler så jeg griner av nederlenderen :ler:

Skrevet
Hva kjennetegner de som syns TA er kjempemorsomt, og de som ikke fordrar humorn? Er det noen andre gjennomgående kjennetegn, mener dere å observere?

Jeg mener at vi som liker (elsker?) TA klarer å nyte øyeblikkets gleder, koble ut fornuften, og være litt sprø, miste kontrollen, er ikke redd for å bryte noen grenser og er generelt frisinnede og åpne.

De som ikke liker TA tror jeg kan være litt firkantede, søke en høyere mening med underholdning, vanskelig for å slå seg løs/koble ut fornuftstanker, lite selvironi, regelorienterte, litt hemmede rett og slett.

Erruenigeller..?

(Jeg ser jo at denne tråden skulle ligget på skråblikk.... :blunke: )

Nope, ikke enig. :blunke:

Jeg ser ikke TA, mest fordi jeg ikke orker Schau og oppkasthumor og lar derfor være programmer der han er sentral.

Jeg har ingen problemer med å nyte øyeblikkets gleder, slå meg løs, koble ut fornuftstanker eller være litt sprø, men kontrollfreak er jeg nok til en viss grad.

Jeg ser ikke på meg selv som noe firkantet menneske, søker ikke høyere underholdningsmening en at jeg synes Homsepatruljen og CSI er de programmene jeg virkelig ØNSKER å få med meg.

Men Schau klarer jeg meg fiiiiiiiiiint uten, dersom man må være firkantet eller hemmet for å ikke like bæsj og oppkasthumor, så er jeg nok firkantet og hemmet! :wink:

Tror det er alle forskjellige typer mennesker som både ser og ikke ser TA, så hvordan dere som elsker det er, har jeg ikke noe svar på.

Skrevet

Det er noe med TA; hvis innslaget ikke er direkte morsomt, så blir det morsomt uansett...fordi jeg tenker på at det er morsomt at noen klarer å finne på så rare ting :hoho:

Skrevet

aline: TA er ikke nødvendigvis oppkasthumor selv om Schau er med.. :roll:

Eller henger jeg meg på og sier meg enig i Abelones karakteristikk av TA-fans..

Mine favoritter er Joker Nord, Ventilen og nederlenderen.. *fniser bare jeg tenker på det*

.. og så lo jeg vanvittig for et par-tre uker siden av det innslaget med døve, hvor de hadde nyheter på tegnspråk.. :hoho:

Skrevet

Jeg kjenner meg litt igjen i begge de karakteristikkene du lager!

Mitt forhold til TA er at jeg synes programmene er noe av det morsomste jeg har sett på lenge!! :hoho:

Jeg var egentlig gått lei av Harald og Baard! Spesielt fordi de konsentrerte humoren for mye rundt det å drite ut (mobbe) andre mennesker. Det samme gjelder også Scau (med tanke på vitsing om amputasjonen til Arve Oppsal osv). Men i det nye showet kødder de mest med seg selv - og det er humor jeg liker! Mye selvironi, bryte noen grenser uten at det går utover andre - og mye reinspikka galskap!!!

:lol:

Skrevet
aline: TA er ikke nødvendigvis oppkasthumor selv om Schau er med.. :roll:

Har jeg heller faktisk aldri påstått, meg siden jeg ikke orker schau, så har jeg heller ikke giddi sett på TA.

Men siden alternativet: Gidder ikke se på grunnet visse programledere.. ikke finnes, så trekker jeg meg stille ut og beklager om jeg fornærmet noen. :blunke:

Skrevet

Det går bra det, ble ikke fornærmet, bare syns det var rart at du kunne utttale deg om innholdet i programmet når du ikke har sett det....

Men såklart, du skal slippe å se på, det er i orden for meg det asså.. :wink:

Skrevet

Ja, jeg er TA-fan. :D

De gutta har en sinnsyk hææærlig humor! :hoho:

-Og jada, jeg er ganske sprø og har ingen problemer med å koble ut fornuften i perioder.. :sjarmor:

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Vi som finner TA morsomt har kanskje ikke så utrolig mye problemer med å le av oss selv, eller se det komiske i det absurde.

Hvorfor må alle være så påtagelig voksne hele tiden?

Skrevet

Mitt poeng var vel bare at jeg tror ikke man kan si at de som ser på TA kan le av seg selv, mens de som ikke ser på ikke kan det.

Det blir litt for snevert i mine øyne.

Er ikke alltid voksen og uten selvironi selv om man ikke ser TA altså. :wink:

Skrevet
Det er noe med TA; hvis innslaget ikke er direkte morsomt, så blir det morsomt uansett...fordi jeg tenker på at det er morsomt at noen klarer å finne på så rare ting  :hoho:

Enig :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...