snartmammatil2? Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 med CB og fikk såvidt det kunne skimtes et pluss i testvinduet. Det var super svakt så jeg tør ikke være glad ennå....er livredd for at det skal ha vært falsk positivt Forsøkte å ta bilde men det ble så uklart at man ser ingenting :S Hvor mange dager bør jeg vente før jeg tar ny?
snartmammatil2? Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2012 Hvor tidlig testet du da? Syklusene mine er så ustabile at jeg har null sjans til å regne meg frem til når mens skal komme...men har tatt EL tester hver dag de siste 12 dagene...og de startet sterkt (men allikevel negativt) for så å bli svakere og svakere til ingenting de siste 2-3 dagene så derfor tenkte jeg at jeg mest sannsynlig hadde EL rett før jeg begynte med EL testene...men som sagt, null peiling på syklusen
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Jeg hadde ventet et par dager, og så tatt en ny 1
Amber Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Det beste er vel å vente en stund, til ca tidspunkt da du tror du får mensen Jeg har lang syklus og må egentlig vente tre uker etter EL for å teste... det er lenge det!
snartmammatil2? Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2012 Det beste er vel å vente en stund, til ca tidspunkt da du tror du får mensen Jeg har lang syklus og må egentlig vente tre uker etter EL for å teste... det er lenge det! Det er jo det, men det er ikke så lett å vente på denne testinga Og spesielt ikke når jeg nå skimtet et positivt resultat...MEN, kan jo ikke ruinere meg på tester heller da...så får prøve å smøre meg med tålmodighet til over helga eller noe 3 uker :O Ja det kan jeg tenke meg er lenge å vente...men forhåpentligvis så klaffer det for oss begge snart :)
Amber Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Ja, jeg tenkte egentlig å jukse og ta en test i helga... kjøpte sånne billige på nett, så det er veeldig fristende! Håper på klaff for begge
snartmammatil2? Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2012 Ja, jeg tenkte egentlig å jukse og ta en test i helga... kjøpte sånne billige på nett, så det er veeldig fristende! Håper på klaff for begge Hehe, samme her Og mine kommer i posten idag/imorgen så spørs om jeg klarer å holde meg vekke fra de :P Krysser fingrene for oss i helga da
Amber Skrevet 8. juni 2012 #10 Skrevet 8. juni 2012 Jeg tok testen i morges; siden det er planer om vindrikking i kveld.. Er det en strek der (vet bildet er dårlig...) HErregud jeg ser en strek, men det kan hende jeg er blitt sprø
snartmammatil2? Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #12 Skrevet 8. juni 2012 Jeg tok testen i morges; siden det er planer om vindrikking i kveld.. Er det en strek der (vet bildet er dårlig...) HErregud jeg ser en strek, men det kan hende jeg er blitt sprø Jeg ser streken gratulerer :) Jeg tenker selv at jeg er blitt sprø...haha:P gleder meg til å teste igjen imorgen/søndag:)
Amber Skrevet 8. juni 2012 #13 Skrevet 8. juni 2012 Der er det en strek ja Takk for svar! Herregud det er jo helt sprøtt... for en fantastisk fredag dette plutselig ble
Gjest Pippi1979 Skrevet 8. juni 2012 #14 Skrevet 8. juni 2012 Jeg tok testen i morges; siden det er planer om vindrikking i kveld.. Er det en strek der (vet bildet er dårlig...) HErregud jeg ser en strek, men det kan hende jeg er blitt sprø Jeg ser en strek Gratulerer
snartmammatil2? Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #15 Skrevet 8. juni 2012 Takk for svar! Herregud det er jo helt sprøtt... for en fantastisk fredag dette plutselig ble Så kjekt ) nå kan du slappe skikkelig av og nyte helga
Amber Skrevet 8. juni 2012 #16 Skrevet 8. juni 2012 Åh, ja takk for det Krysser fingrene for at det klaffer for dere andre også
Amber Skrevet 8. juni 2012 #17 Skrevet 8. juni 2012 Jeg ser streken gratulerer :) Jeg tenker selv at jeg er blitt sprø...haha:P gleder meg til å teste igjen imorgen/søndag:) Håper streken blir tydelig; husk å fortelle hvordan det går !
snartmammatil2? Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #18 Skrevet 8. juni 2012 Håper streken blir tydelig; husk å fortelle hvordan det går ! Det skal jeg :) Kjempe glad på dine vegne :) Og streken blir nok tydeligere og tydeligere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå