marielle171 Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 (endret) Jeg har begynt å se litt på barnevogner, selvom det egentlig er litt tidlig.Men det jeg så var at nesten ingen vogner har en håndbrems. her hvor jeg bor er det veldig mange (bratte) bakker og derfor hadde det vært veldig praktisk å ha en vogn med håndbrems. Men det jeg lurte på var om det går an å montere en håndbrems på vogna selv (eller å la det gjøres av en sykkelreparatør eller hos vognbutikken) Har noen hørt om dette er mulig? Og hvor mye det i så fall koster? Endret 7. juni 2012 av marielle171
Niennas Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Jeg svarer vel ikke på spørsmålet ditt, men vi har TFK joggster Twist, og den er det håndbrems på, og det er jeg utrolig glad for! Bratte nedoverbakker med baby (og kanskje en pose med varer i tillegg) er tungt, og da er det godt å kunne roe ned farten med håndbremsen.
marielle171 Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2012 Ja, den har jeg sett på, men jeg vil ikke ha en trehjulsvogn. Jeg kunne tenkt meg å ha Emmaljunga Nitro City med håndbrems. Mener å ha lest et sted at det går an å montere en håndbrems selv, men vet ikke helt? Men takk for svar i hvert fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå