AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Hei, jeg har nettopp kjøpt en lyslenke og montert den ute. Men så skjønner jeg ikke helt det med den på-og-av-knappen (hehe, høres litt naivt ut, jeg vet). Altså, skal lysene stå 'på' hele tiden, både natt og dag? Eller skal de stå 'av' når de lades, og skrus 'på' når man vil ha lyseffekten? Har enn så lenge ikke fått noen lyseffekt, men har skjønt at de må lades i mange timer før de begynner å virke...
Rosebud Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Har ikke fra ikea, men regner med at det er noe av det samme likevel. Våre må stå på "på" hele tiden, for å lade om dagen og lyse om natten. Skal kun stå på "av" hvis du ikke vil den skal lade, eller hvis du ønsker å skru av lysene når de lyser, før de er oppbrukt av seg selv. I bruksanvisningen på våre sto det at "av"-modus er hovedsakelig til å oppbevare dem i. Håper det hjelper litt, selv om vi ikke har akkurat de samme
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Har ikke fra ikea, men regner med at det er noe av det samme likevel. Våre må stå på "på" hele tiden, for å lade om dagen og lyse om natten. Skal kun stå på "av" hvis du ikke vil den skal lade, eller hvis du ønsker å skru av lysene når de lyser, før de er oppbrukt av seg selv. I bruksanvisningen på våre sto det at "av"-modus er hovedsakelig til å oppbevare dem i. Håper det hjelper litt, selv om vi ikke har akkurat de samme Tusen takk for god hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå