Jenjen95 Skrevet 22. desember 2020 #21 Skrevet 22. desember 2020 laila.k.t skrev (På 20.8.2012 den 9.37): Hei, hadde før og etter bilde på mobilen min som jeg har mistet. Men kan trygt si at du ikke kjem til å angre. Gjor dette hos frisøren første gangen som kosta meg 5000kr, men fant ut no iår at man fe kjøpt produktene som frisøren brukte på mej på finn.no. Har no benytta mej av dette. Tok å brukte produktene i 2 omganga siden ej va redd for å øydelegge håret. Første gongen satt ej igjen med litt fall i håret og utrolig glansfult og mykt hår. 2 gangen blei håret helt rett og fortsatt veldig mykt og glansfult hår. Satt med kremen på 1 time hver gang. Har gjort det på min søster også no i 2 omganger, ho fekk ikke like rett hår som meg men ho he aldri hatt så mykt og glansfult hår før. 2/3 av krølla blei borte, no sitje ho igjen med litt fall i håret og utrolig mykt hår. Så det funker forskjellig fra person til person. Ho e fornøyd bare ho sleppe å ordne og glatte ut håret kvar gong ho dusja som ho he oppnådd no. Vil anbefale det på sterkaste. Vi bruker å kjøpe produktene norske frisøra bruka her i Norge. Fe det for 2000kr på finn.no og det varer til to personer. Viss du finne ut at d vil kjøpe så e det bare å si ifra så kan jeg forklare hvordan du ska bruke produktene:) Hei! Dette høres interessant ut for mej også! Kan du fortelle kor du får tak i produkta om dei fortsatt er tilgjengelige? 😍
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #22 Skrevet 22. desember 2020 Jenjen95 skrev (2 timer siden): Hei! Dette høres interessant ut for mej også! Kan du fortelle kor du får tak i produkta om dei fortsatt er tilgjengelige? 😍 Anbefaler å ta keratinbehandling, sweeteez sin, hos frisør. Det styrker håret, og det blir veldig glansfullt. Anonymkode: 1488f...aca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå