Englepusen Skrevet 4. februar 2004 #1 Del Skrevet 4. februar 2004 Dette er både enkelt og godt! Man tager ønsket mengde kyllingvinger, rå eller ferdiggrillede, og varmer dem i stekepanne eller ovn. Krydres etter ønske. Selv brukte jeg grillede vinger som jeg varmet i stekepannen og blandet med litt sweet chili saus. Tilbehøret er en god salat og potetbåter stekt i ovn. Poteter skrelles og deles i båter og legges på stekeplate. Pensle med litt olje og krydre med f.eks. hvitløk, pepper, timian og litt salt. Stekes på ca 225 grader i ca. 20-30 min. De er ferdige når de har blitt litt brune og har blåst seg opp. Med en god dressing og en dipsaus til har du et riktig snaddermåltid :D Til og med mannen min likte dette, han blir vanligvis dødelig fornærmet om han blir servert mat med bein i.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. april 2004 #2 Del Skrevet 9. april 2004 nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 9. april 2004 #3 Del Skrevet 9. april 2004 Hørest veldig godt ut jo :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 9. april 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 9. april 2004 Det er det og, vanskelig å slutte når man først har begynt å spise..hehe. Og med poteter og salat til blir man mett og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå