AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Vel. Dette er vel ikke et innlegg der jeg ber om råd, men føler bare for å lufte tankene mine og få de ned. Jeg er en jente på 23 år, har mange gode venner, nyutdannet med drømmejobben og har en fin familie. Jeg har mange ting å være glad for... men jeg føler meg så ensom :frown: Jeg bor alene, og jobben og studiet har tatt mye tid. Ble singel for 3 mnd siden. Var sammen med ei flott og søt jente, hun var også på mange måter min beste venn. Det ble slutt på grunn av avstand. Vil vel egentlig ikke ha henne tilbake, men er veldig glad i henne. Gruer meg sånn til hun finner seg ny kjæreste. Går rundt å kjenner på savnet av det vi hadde, selv om det var til det beste at det ble slutt. Utenpå er jeg smilende og glad. Har mye humor og ser ikke så aller verst ut heller. Prøver å være mest mulig med venner, og drar av og til ut på byen Jeg vet bare ikke hva jeg vil med livet mitt, og det gjør meg enda mer ensom. Skal jeg spare penger og flytte til en annen by? Skummelt men spennende.. Kommer jeg til å få barn? Kommer jeg til å finne noen jeg elsker som elsker meg like høyt tilbake? Tankene surrer... Snakket med eksen i dag, etter en lengre periode uten kontakt. Det var koselig, men samtidig vondt. Jeg er den første som har behandlet henne med respekt og vært snill med henne i et forhold, og hun sa at jeg hadde fått henne til å stole på mennesker igjen. Hun sa også at hun savnet meg og tenkte på meg. Koselig det, men jeg følte meg bare elendig og enda mer ensom.. For det kommer aldri til å bli oss igjen. Jeg vil vel heller egentlig ikke være venn med henne før jeg er 100% over henne, det gjør for vondt. Føles bare ut som om "alle" har noen. Jeg har ikke så god kontakt med mine søsken engang, da vi er langt fra hverande i alder. Så her sitter jeg da, alene klokken 3 på natten med en tekopp i handa og en million tanker i hodet. Er det flere som har det som meg?
JC89 Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Forstår veldig godt hvordan du har det, men jeg har aldri "hatt" noen, så jeg ville heller vært deg. Kanskje du bare skal fokusere på jobb en stund, distrahere deg selv litt. HJelper for meg hvertfall.
Gjest test123 Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Du må vel ut og bli kjent med nye folk, bedre kjent med dine venner eller åpne en konto på en nettsjekkeplass. Kjempefint at du har etterlatt eksen din i bedre stand enn da dere først ble sammen, det står det respekt av, men slik du beskriver det så blir det nesten som om du forventet mer igjen enn at hun ønsker å være vennen din. Det bør du ikke tenke.
Gjest Janus Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Vel. Dette er vel ikke et innlegg der jeg ber om råd, men føler bare for å lufte tankene mine og få de ned. Det gjør som regel alltid underverk. Føler du deg bedre? Jeg er en jente på 23 år, har mange gode venner, nyutdannet med drømmejobben og har en fin familie. Jeg har mange ting å være glad for... men jeg føler meg så ensom :frown: Jeg bor alene, og jobben og studiet har tatt mye tid. Det hørest ut som om du har veldig mye å være glad for, så prøv å fokuser på alt du faktisk har og vær takknemlig for hver eneste dag. Ettersom du nettop har gjort det slutt med kjæresten din er det helt sikkert normalt å føle det slik som du gjør. I tillegg kan begynnelsen av tyveårene ofte være en forvirrende periode av livet for mange. Hvem er jeg? Hva skal jeg gjøre med livet mitt? Hvor er jeg om 5 år? 10 år? Ta tiden til hjelp og ikke bruk for mye tid på tankevirksomhet og bekymringer som ikke fører noen plass. Du er ung og har livet fremfor deg, så du trenger ikke om å bestemme deg i dag. Gi deg selv muligheten til å være litt i ro og bare eksistere. Men ikke vent for lenge. Ofte er det bedre å ta et valg og se hva som skjer, i stedenfor å nøle! Lykke til, unge pike! Verden venter på deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå