Gå til innhold

Er gravide kvinner sexy?

Gjest sexysadie

Er gravide kvinner sexy?  

1. 1. Er gravide kvinner sexy?

• Ja, mere enn ikke gravide
      12
    • ja, men gudskjelov det varer bare ett par måneder.
      10
    • nei, men det er heller ikke så galt....
      10
    • Nei, de ligner omvandrende tromler
      3

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa

Nei, absolutt ikke sexy. Synes mange ser ganske dradde ut. Egentlig synes jeg at gravide, særlig høygravide kan se litt creepy ut :brannfakkel:, men jeg regner vel med at også det har noe med min berømte baby-noia å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Tror kanskje ikke vi kvinner synes det er sexy, for sexy er jo mye en følelse man selv har.

Er du svett, varm, stor mage, oppblåst føle rman seg ikke veldig sexy, men det kan jo være at menn synes det er sexy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en sexy kvinne som blir gravid' date=' og steller seg er mer sexy da enn før hun ble gravid.[/quote']

:enig: Veldig enig.

Hvis utgangspunktet er en fra før sexy/flott kvinne, synes jeg de er like flotte/sexy som gravide. I løpet av ett svangerskap som jo varer i 9 måneder, er det dog perioder hvor en kan være mer eller mindre av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravide jenter er for meg ikke sexy, men veldig flott og se på. Spesielt de som stråler og kler seg flott.

Hvis en kler seg i alt for store poste klær og ikke gidder å ordne seg noe spesielt, så er det ikke spesielt fint.

Enig!

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid mage er super flott!! Syns jeg... Ikke det at jeg ville hatt gravid mage hele tiden, men jeg syns det er vakkert, sexy og frodig... Om man har gått så mye opp i vekt at man har blitt så tykk at man ikke ser om det er fett eller gravid mage derimot, syns jeg ikke det er noe vakkert...

Jeg ønsker meg en flott kul jeg!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merete skrev:

Gravide jenter er for meg ikke sexy, men veldig flott og se på. Spesielt de som stråler og kler seg flott.

Hvis en kler seg i alt for store poste klær og ikke gidder å ordne seg noe spesielt, så er det ikke spesielt fint.

Enig med Merete her. Synes mange kler å være gravide, men unntak finnes selvfølgelig også. Jeg har aldri vært gravid selv og synes det er noe fascinerende med magen som vokser :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei' date=' absolutt ikke sexy. Synes mange ser ganske dradde ut. Egentlig synes jeg at gravide, særlig høygravide kan se litt creepy ut :brannfakkel:, men jeg regner vel med at også det har noe med min berømte baby-noia å gjøre.[/quote']

Enig!

(Jeg har forresten også baby-noia!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten synes jeg ikke noe om store blottede mager som avatar på diverse forum heller.

Æsj!

Men det er nå min mening. Skjønner at noen kan være stolt av sin høygravide mage, men å flashe den som avatar er vel å gå litt for langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten synes jeg ikke noe om store blottede mager som avatar på diverse forum heller.

Æsj!

Men det er nå min mening. Skjønner at noen kan være stolt av sin høygravide mage, men å flashe den som avatar er vel å gå litt for langt?

Dette er jeg enig i. Mage-avatarer gjør meg rett og slett kvalm og jeg er glad for at vi ikke har så mange av dem på KG (hvis vi har noen nå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om eg skulle sagt det sjølv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Tror gravide har en ekstra glød, for jeg har aldri fått så mye oppmerksomhet av mannfolk som da jeg gikk gravid. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gravide er definitivt sexy! Men som ellers i verden henger det nok også litt sammen med dagsform, utstråling osv.

Faller nok likevel ned på et ubetinget "JA" på avstemmingen her...

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...