Gå til innhold

Er gravide kvinner sexy?

Gjest sexysadie

Er gravide kvinner sexy?  

1. 1. Er gravide kvinner sexy?

• Ja, mere enn ikke gravide
      12
    • ja, men gudskjelov det varer bare ett par måneder.
      10
    • nei, men det er heller ikke så galt....
      10
    • Nei, de ligner omvandrende tromler
      3

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

Er gravide kvinner sexy? Det er spørsmålet.

Vi satt noen damer og diskuterte det, og jeg var den eneste som syntes at det var ikke rett mange kvinner som ble lekre og sexede som gravide.

Altså; ens kropp blåses opp til en ballong, og man ser mildt sagt deform ut og som en extra bonus så drønner hormonene ut i kroppen og man er helt heks i perioder. Det er jo til for å føre slekten videre, men sexy????

Er det der "vakker og gravid" funnet på fordi det er litt synd på de omvandrende tromlene? :blunke:

hilsener Sexy Sadie

(som vet godt at mange vil kalle henne umoden i denne henseende)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho:

hehe... vandrende hvalrosser :)

Jeg mener ihvertfall ikke jenter som er gravide er sexy. Er ikke liksom stygg og jævlig heller, men tror jeg foretrekker jenter uten bolle i ovnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Jeg synes det er fint å være gravid, men det jo kanskje henge sammen med at jeg vet jeg aldri vil bli det. Men jeg synes det er helt utrolig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Gravide jenter er for meg ikke sexy, men veldig flott og se på. Spesielt de som stråler og kler seg flott.

Hvis en kler seg i alt for store poste klær og ikke gidder å ordne seg noe spesielt, så er det ikke spesielt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, føler meg ikke så j** sexy nå for tiden akkurat. Ræva vokser i takt meg magen, og den vokser fort!

Glissent hår og blå ringer under øynene.. Mmm, vakker! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinne er ikke automatisk sexy fordi hun er gravid.

Men en sexy kvinne som blir gravid, og steller seg er mer sexy da enn før hun ble gravid.

Er nabo med ei jente som er gravid i 7 mnd. og hun er veldig lekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen blir kjempevakre, får et skinn i ansiktet og blankt hår og ser bare nydelige ut.

Andre blir ikke så vakre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke mye sexy da jeg var gravid!!

Pløsete og rødflammet i ansiktet, så ut som en stoooor luftballong gjorde jeg også.

Jeg tror det har noe med hvordan den fravide har det. Om hun har et stabilt,godt liv, at hun er lykkelig og glad under svangerskapet, og at hun selv føler seg vel med å være gravid, tror jeg disse kvinnene utstråler dette veldig sterkt.

Jeg har noen venninner som er i den syvende himmel for å være gravid, og det er påfallende hvordan de stråler for tiden. De har en egen glød over seg, som envher kan misunne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Jeg har hørt fra flere av kameratene mine at gavide kvinner kan være sexy. Det er visstnok noe med den store magen, som ikke et fett, som de liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Sexy" blir ett helt feil ord å bruke. Noen kan gjennomgå ett svangerskap og kun legge på seg rundt magen og det er det hele, mens andre... når jeg ser de på gaten synes jeg faktisk synd på dem. Du ser med egne øyne at de er ukomfortable.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katarine
"Sexy" blir ett helt feil ord å bruke. Noen kan gjennomgå ett svangerskap og kun legge på seg rundt magen og det er det hele' date=' mens andre... når jeg ser de på gaten synes jeg faktisk synd på dem.[/quote']

Enig i det. Noen gravide kvinner ser helt forferdelig ut. Men de som sminker seg som normalt og kler seg pent og ikke bruker svangerskapet som en unnskyldning for å sitte i sofaen og spise junkfood og søtsaker, "fordi jeg går jo opp i vekt likevel", :roll: kan faktisk være veldig pene. Men sexy? Neppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, en kompis av meg synes det var rart så sexy han synes kona ble når hun ble gravid. Sånn objektivt sett var det ikke noe voldsomt tennende med den store magen, men ifølge ham var det en ekstra seksuell spenning som ikke kunne forklares kun ved at de var så lykkelige over å vente barn. Biologisk sett ville det vel ikke vært så dumt om menn fant sine gravide koner seksuelt attraktive under svangerskapet, for å sørge for at han holdt seg i nærheten og passet på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, Gylden.

Akkurat det der tror jeg ikke jenter selv kan svare på ...

Jenter dømmer jo andre jenter etter hva idealet sier er pent.

Menn dømmer etter hva de føler er sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...