Gå til innhold

Smykker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva slags smykker skal dere ha på dagen? Da tenker jeg på halsekjede/ørepynt? Passer det med hvite perler til en creme kjole? Eller passe champagne fargede perler bedre da? Er bare en måned igjen, og jeg vet ikke hva jeg skal bruke..12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha diamanter. Er ikke så glad i perler, jeg. + at jeg ikke synes det kler meg helt...12

Skrevet

Perler er jo et klassisk valg til brudekjolen. Min kjole er crèmefarvet, og perler er jo aldri helt hvite. Jeg fant et morsomt perlehalsbaand med tilbehoerende oerepynt, hvor perlene er "innhylstret" i tynn metalltraad, saa ble det ikke banalt likevel!

Skrevet

Jeg skal ha perler. Det er perler på kjolen min også , så det er det som passer best for meg. Jeg synes du skal prøve å få tak i kremhvite perler, det er stor forskjell på fargen på perlene selv om det ikke er noen som er helt hvite.

Mine er litt gulaktige. Innimellom er det stener som ligner diamanter. Har desverre ikke noe bilde.

Skrevet

Jeg skal ha perlekjede med en dråpe-perle foran, enkle perler i ørene og forhåpentligvis en tiara jeg har kjøpt av Niso som jeg har falt totalt for.

Her kan du se bilder:

http://www.geocities.com/augustbrud2002/smykker.htm

1212[ Dette Innlegg er endret av: Augustbrud02 den 2002-05-29 08:16 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...