AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Er det større sjangse for å gå ned i vekt om du snuser? eller lettere?
venus_ Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Du går ikke ned i vekt av å snuse nei. Eneste er om du koser deg med en snus istedet for godteri på kvelden feks, OM du snuser fra før av. Men du bør aldri i verden finne på å begynne å snuse fordi du tror du går ned i vekt av det.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 ei vennine av meg gikk ned 15 kg når hun begynte å snuse tror det øker forbrenngen, eller aat du må mer på do
Envy Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Jeg har gått ned et par kg etter at jeg begynte å snuse Om det kommer av trening, kosthold, snus eller en blanding aner jeg ikke. Men snusen har vel samme virkning som røyk, er man sulten og f.eks vet at det er en stund til lunsj, så tar man en snus, så døyver det sultbehovet. Hadde et par dager hvor jeg hadde MYE stress, da levde jeg på snus og vann liksom. Men å begynne å snuse som en form for diett tror jeg er liten vits. SÅ mye effekt har det ikke :gjeiper: Trene og spise riktig
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Har aldri hørt om noen som har gått ned i vekt av snus. Men det kan nok hende som nevnt over her at man slutter å småspise og snuser istedenfor. Men det kan nok også gå andre veien når man slutter, at man begynner å småspise istedenfor å snuse, og dermed legge på seg. Syns ihvertfall ikke det er noen god ide å begynne å snuse som forsøk på å gå ned i vekt.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Tror man skal miste matlysten og sultfølelsen av snus.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Men snusen har vel samme virkning som røyk, er man sulten og f.eks vet at det er en stund til lunsj, så tar man en snus, så døyver det sultbehovet. "Døyver sultbehovet" fordi det gjør deg småkvalm og uvel å ta en pris når man ikke har spist nok... :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 Tror man skal miste matlysten og sultfølelsen av snus. Bare hvis man er en noob som blir kvalm av det. 1
gullet01 Skrevet 7. juni 2012 #9 Skrevet 7. juni 2012 etter jeg startet å snuse spiste jeg litt mindre godteri. men det er extra godt med en snus etter at man har spist godteri. Jeg spiste oftere godteri men i mindre mengder av gangen. jeg ville ikke ha gjort det for å gått ned i vekt ! man får dårligere blodomløp av snus noe som ikke er bra for kroppen
Envy Skrevet 7. juni 2012 #10 Skrevet 7. juni 2012 men det er extra godt med en snus etter at man har spist godteri pusset tennene. Fixa litt jeg. Den etter tannpussen snusen er fantastisk god Og til deg som quotet meg lenger opp og sa at man mister matlysten fordi man blir kvalm, det er tull og vås. Er bare om man snuser sterkere enn man tåler, og kanskje hvis man nettopp har begynt å snuse. Hvis tilfellet hadde vært at alle ble kvalm og uvel hver gang man tok en pris, tror jeg ikke mange hadde snuset :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå