Holly Hobbie Skrevet 4. februar 2004 #1 Skrevet 4. februar 2004 Endelig har jeg fått meg tiara og slør! Dvs, sløret hentes ikke før i morgen. Det rakk meg til rett under rumpen bak, litt kortere foran (er det fingertupplengde?). Det var i ivory med sølvbånd i kanten og noen få perler i selve sløret. Jeg følte meg som en prinsesse da jeg sto på Brudekjolen i både slør og tiara...og olabukser! Tiaraen het Miranda og var i sølv. Innmari nydelig - ganske klassisk og veldig søt. Nå gleder jeg meg bare til å prøve alt sammen med kjolen! Må få tak i sko også, da - men det ordner jeg i Skottland. Og en liten jakke må syes. Fikk stoffprøver i dag, nå må det bare konfereres med sydamen. Er så glaaaad, tra la la
@shygirl@ Skrevet 4. februar 2004 #2 Skrevet 4. februar 2004 Gratulerer med slør og tiara, Popelka! Er det et slikt slør du kan ha foran ansiktet....?
Holly Hobbie Skrevet 4. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2004 Ja, men jeg vil ikke ha det! Synes det er litt jødisk...Og det er jeg jo ikke! Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å ha slør, men fant ut at det er jo bare en gang i livet man står brud, og så hvorfor ikke benytte sjansen til å være litt "brudete"? Jeg så utrolig prinsesseaktig ut med både slør og tiara, håper ike noen synes jeg overdriver en smule - men det er jo min og mannen min sin dag, det er vel lov til å gjøre slik man selv vil!
@shygirl@ Skrevet 4. februar 2004 #4 Skrevet 4. februar 2004 Synes ikke du overdriver.. Har du forresten funnet en kjole som ligner på den du får sydd...? Spennende å se når kjolen din er ferdig iallefall... Det er noe spesielt med det å få den sydd....
Holly Hobbie Skrevet 4. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2004 Her er en kjole som ligner litt på min kjole, men stoffet er annerledes. det er i eggeskallfarget/sølv silkebrokade. Dessuten vil den ikke være så hjerteformet i utringningen, bare svakt buet. Den kommer ikke til å ha et langt slep, og den skal stå mer ut bak enn foran. Jeg skal få tatt et bilde av den neste gang jeg prøver - da er den forhåpentlig ferdig nok til at man ser hvordan den blir!
Diva Skrevet 4. februar 2004 #6 Skrevet 4. februar 2004 Hørtes flott ut, Popelka! Gratulerer med slør og tiara! Flott at du fant et slør som passet stoffet i kjolen,- det var kanskje ikke så enkelt ? Har du bilde av tiaraen da ? ::spent:: :D
-ida- Skrevet 4. februar 2004 #7 Skrevet 4. februar 2004 Gratulerer. Det hørtes kjempefint ut, gleder meg til å se bilde av deg tilslutt!
Holly Hobbie Skrevet 4. februar 2004 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2004 Jeg finner ikke det digitale kameraet for øyeblikket, broren min ar visst tatt det med seg ut. Men jeg skal prøve å få tatt et bilde av tiaraen senere i kveld!
Holly Hobbie Skrevet 4. februar 2004 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2004 Nå har jeg lagt ut to bilder under "brudekjoler" i fotoalbumet for de som vil se.
Holly Hobbie Skrevet 4. februar 2004 Forfatter #11 Skrevet 4. februar 2004 ....men de er der ikke ennå, de må nok godkjennes først!
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2004 #12 Skrevet 4. februar 2004 Fannt ingen bilder som du hadde lagt ut jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå