Gå til innhold

Tiara og slør

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Endelig har jeg fått meg tiara og slør! Dvs, sløret hentes ikke før i morgen. Det rakk meg til rett under rumpen bak, litt kortere foran (er det fingertupplengde?). Det var i ivory med sølvbånd i kanten og noen få perler i selve sløret. Jeg følte meg som en prinsesse da jeg sto på Brudekjolen i både slør og tiara...og olabukser! :ler: Tiaraen het Miranda og var i sølv. Innmari nydelig - ganske klassisk og veldig søt. Nå gleder jeg meg bare til å prøve alt sammen med kjolen! Må få tak i sko også, da - men det ordner jeg i Skottland. Og en liten jakke må syes. Fikk stoffprøver i dag, nå må det bare konfereres med sydamen.

Er så glaaaad, tra la la :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men jeg vil ikke ha det! Synes det er litt jødisk...Og det er jeg jo ikke! Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å ha slør, men fant ut at det er jo bare en gang i livet man står brud, og så hvorfor ikke benytte sjansen til å være litt "brudete"? Jeg så utrolig prinsesseaktig ut med både slør og tiara, håper ike noen synes jeg overdriver en smule - men det er jo min og mannen min sin dag, det er vel lov til å gjøre slik man selv vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du overdriver..

Har du forresten funnet en kjole som ligner på den du får sydd...?

Spennende å se når kjolen din er ferdig iallefall... :)

Det er noe spesielt med det å få den sydd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en kjole som ligner litt på min kjole, men stoffet er annerledes. det er i eggeskallfarget/sølv silkebrokade. Dessuten vil den ikke være så hjerteformet i utringningen, bare svakt buet. Den kommer ikke til å ha et langt slep, og den skal stå mer ut bak enn foran. Jeg skal få tatt et bilde av den neste gang jeg prøver - da er den forhåpentlig ferdig nok til at man ser hvordan den blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes flott ut, Popelka!

Gratulerer med slør og tiara! Flott at du fant et slør som passet stoffet i kjolen,- det var kanskje ikke så enkelt ?

Har du bilde av tiaraen da ? ::spent::

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finner ikke det digitale kameraet for øyeblikket, broren min ar visst tatt det med seg ut. Men jeg skal prøve å få tatt et bilde av tiaraen senere i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...