Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2004 #1 Skrevet 4. februar 2004 Bestilte på lørdag, men pakken har enda ikke kommet... De pleier jo egentlig å komme etter to dager etter bestilling ellers.Syns det er irriterende. Sånn var det sist gang jeg bestilte, men da tenkte jeg at det var litt forsinkelser pga julen og sånt. Flere som syns det går litt tregt, eller er det bare meg? Men egentlig når en tenker etter så går det fort uansett da! Mange steder som har sendetid på en uke, og det har jo som regel ikke look.fantastic -Tanya
Gjest Ethereal Skrevet 4. februar 2004 #2 Skrevet 4. februar 2004 vel, det kommer vel av at du bestilte på en lørdag, da. Folk jobber ikke 24-7, ei heller hos LF, og heller ikke hos posten.
Arwen Skrevet 4. februar 2004 #3 Skrevet 4. februar 2004 Du har jo bare ventet tre virkedager, det synes ikke jeg er tregt.
sinicola Skrevet 4. februar 2004 #4 Skrevet 4. februar 2004 Bestilte på en lørdag sist, fikk da pakkelapp lørdagen etter. Syns det var ganske raskt jeg, har aldri fått den etter bare to dager!
Gjest Cuddly Skrevet 4. februar 2004 #5 Skrevet 4. februar 2004 Har bare bestilt to ganger, begge gangene best. på mandag og fått pakken fredag. Syns det er ganske kjapt, og at du er rimelig utålmodig... :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2004 #6 Skrevet 4. februar 2004 Hehe, ja jeg er vel det Men nevnte nederst at jeg syns det er raskt likevel da.. Men det er bare det at alle de gangene jeg har bestilt, som er blitt ganske så mange, så har jeg alltid fått pakken etter 2 dager eksakt. Er nok blitt litt bortskjemt *venter pent på pakken* -Tanya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå