AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Jeg og mannen min pleier å bestille sydentur sånn på sparken, fordi vi har en hund som svigerforeldrene passer på, mens vi er på ferie. Vi vet aldri når dem skal ha ferien sin, så vi må tilpasse oss etter dem, men det er ingen problem. I fjor var vi i Tyrkia i Incekum, trivdes veldig bra, den ferien bestillte vi uken før. :gjeiper: Og tror det blir sånn denne gangen også, hehe.. For neste helg må vi dra Vi har sett litt på Tunisia, Spania og Tyrkia. Hellas er utelukket for det blir for dyrt. Vi tenkte på 2uker... Men er så usikre på hvor. Har sett på en del hoteller, men klarer ikke å bestemme oss for land.. Mest av alt vil jeg til Tyrkia igjen, fordi begge likte seg der. Hva synes dere? Noen tips? Vi pleier å se etter hoteller med familie, fordi vi liker ikke festing og fyll, så... Kom gjerne med tips
Melia Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Har dere vært i Spania før? Hvis ikke anbefaler jeg virkelig å dra dit, spesielt til Mallorca, Alcudia Mallorca er for det meste veldig familievennlig, jeg har egentlig bare sett familiehoteller der Har vært på Mallorca, Alcudia tre ganger allerede, og skal helt sikkert tilbake igjen
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Haha, sudentur... Jeg klarte ikke å dy meg Mallorca burde dere dra til, ja Liker meg også godt i Tyrkia, kommer nok til å dra dit flere ganger. Hellas er også et fint sted å feriere, det trenger ikke være så dyrt å dra dit.. I det siste har det vært veldig billige billetter dit
Natalie_28 Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 (endret) ... Endret 7. juni 2012 av Natalie_28
Emas Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Side i Tyrkia er rolig (ialle fall der vi var) evt Malaga, Lanzarote, Mallorca osv...
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Kjempefint, tusen takk for svar. Tror jammen meg at det blir Tyrkia denne gangen også.. Har mest lyst å dra til Hellas, men det blir for dyrt.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Mallorca er ikke rolig, det er tyspisk feststed. De ville jo ikke til et sted der det er mye festing,så Mallorca hadde ikke jeg annbefalt.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 Mallorca er ikke rolig, det er tyspisk feststed. De ville jo ikke til et sted der det er mye festing,så Mallorca hadde ikke jeg annbefalt. Hele Mallorca er ikke et feststed, kommer an på hvor man drar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå