AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Har vært til mange intervju hyppig det siste året, til slutt så gikk det i boks jeg fikk meg jobb. Det som slår meg under alle intervjuene jeg har fått er spørsmål som går på tålmodighet evne til å takle konflikter, ikke lage konflikter, ikke bli stressa, pliktoppfyllende høyt arbeidsnivå og arbeider utover vanlig arbeidstid krever ikke mye lønn og goder godtar både det ene og det andre... så slår det meg at det må være noe fantasiske mennesker som jobber på disse plassene som har alle disse egenskapene. Det værste var det siste intervjuet, der jeg konkluderte også med at her var det nok mye høyt utdannede fantastiske personligheter jeg skulle jobbe med.. så kommer jeg inn på en arbeidsplass med flokk med "rare" dyr som har både utseende og oppførsel som ikke stemmer overens med de svarene jeg måtte gi på intervjuene, ikke finnes de høyt utdanna og flere kunne trengt å slutta for lenge siden, pga. både arbeidsinnsats og aktivitetsnivå hva faen er det som skjer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå