AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Hei! Jeg ønsker å gå fort ned i vekt, og vil derfor leve på 600 kalorier dagen i to uker. Noen som har noen erfaringer og eventuelt noen råd til mat som jeg kan spise i denne perioden? Tenker å hovedsakelig leve på grønnsaker, både kokt og dampet da jeg får i meg vitaminer gjennom dette.
Gjest Huhui Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Hei! Jeg ønsker å gå fort ned i vekt, og vil derfor leve på 600 kalorier dagen i to uker. Noen som har noen erfaringer og eventuelt noen råd til mat som jeg kan spise i denne perioden? Tenker å hovedsakelig leve på grønnsaker, både kokt og dampet da jeg får i meg vitaminer gjennom dette. Har prøvd slik selv... Ganske vanskelig etterhvert. Men jeg følger med på tråden
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Har prøvd slik selv... Ganske vanskelig etterhvert. Men jeg følger med på tråden På hvilken måte gikk det dårlig? Kan jeg spørre hvor høy du er og hvor mye du veide på det tidspunktet?
Melia Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 600 kalorier dagen er altfor lite.. Jeg går på 1300 kalorier og trener nesten ikke, men går ned opptil 1 kilo i uka fordetom :-) I tillegg er ikke 1300 kalorier usunt, 600 kalorier blir veeeldig i minste laget. Kroppen skal ikke gå på sparebluss heller, da er du like langt om du skal ødelegge kroppen bare ved å gå ned i vekt raskt.
LittleJ Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Aages Slankesuppe 3 l vann 5 terninger grønnsaksbuljonger 1 løk 2 stk purre 1 pk stangselleri 1 kålhode 1 brokkoli 1 stor blomkål 2 bokser hermetiske tomater 2 bokser brekkbønner 1 rød paprika 1 gul paprika 1 grønn paprika 2 chili 5 fedd hvitløk saften av 1 sitron 2-3 ts cayennepepper Dag 1. Suppe, inntil 2 liter, pluss appelsin/melon til dessert Dag 2: Bare suppe på morgenen, resten av dagen: appelsin, grapefrukt, epler, ananas, melon Dag 3: ½ liter suppe til frokost, pluss melon/appelsin. Lunsj: 1 boks tunfisk, ½ brokkoli, ½ blomkål, sylteagurk og rødbeter. ½ sitron over det hele. Mellommål: Råkostsalat m/tomater Kvelds: inntil ½ liter suppe. Dag 4: Suppe og appelsin/melon Lunsj: lettkokte asparges, brokkoli, blomkål og squasj, 1 dl kokt fullkornsris, ½ sitron over. Mellommål: Frukt Suppe resten av dagen. Dag 5: Suppe og appelsin/melon. Inntil 350 gram biff m/ stekte tomater, pluss grønne grønnsaker Ananas til dessert. Suppe resten av dagen Dag 6: Suppe og appelsin/melon. Kyllingsalat (inntil 350 gr kylling) med grønne grønnsaker og ananas. Appelsin/melon til dessert. Suppe resten av dagen. Dag 7: Suppe pluss appelsin/melon. Lunsj: 3 bananer og opptil 1 liter Yoplait yoghurt- Suppe resten av dagen Kan følges 2 uker på rappen, noe mer anbefales ikke.
Gjest Huhui Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 På hvilken måte gikk det dårlig? Kan jeg spørre hvor høy du er og hvor mye du veide på det tidspunktet? Spiste bare grønnsaker en periode - Plutselig ville jeg ha masse søtt, og ødela det. Men vil man det virkelig, klarer man det nok . Var 165 og veide 60, så trengte jo ikke å slanke meg akkurat mye da. Lykke til foressten! Er det wok du kommer til å spise?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 Spiste bare grønnsaker en periode - Plutselig ville jeg ha masse søtt, og ødela det. Men vil man det virkelig, klarer man det nok . Var 165 og veide 60, så trengte jo ikke å slanke meg akkurat mye da. Lykke til foressten! Er det wok du kommer til å spise? Takk for det! Er ikke så glad i wok.. liker bedre grønnsaker hver for seg. Jeg er 175 og veier 55 kg for øyeblikket, men skal se hvor langt jeg klarer å presse grensene. Klarte du å opprettholde vekten eller gikk du opp i vekt når du spiste vanlig igjen?
celujo Skrevet 6. juni 2012 #8 Skrevet 6. juni 2012 Vil bare si at om du er 175 cm høy og veier 55 kg, ser jeg absolutt ingen grunn til at du skal trenge å slanke deg!! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå