Gå til innhold

Legger jeg på meg av sperm?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjæresten min elsker å komme i munnen min, og jeg svelger alltid. Dette skjer minst 10 ganger i uka. Er det noen som har peiling på hvor mange kalorier, proteiner, katbohydrater og fett det er i en normal "dose"? Er det bra for kroppen, liksom? Legger jeg på meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Tror ikke det er en fare for at du blir smellfeit av oralsex; nei. :blunke:

Skrevet (endret)

..........................

Endret av Modesty
Skrevet

Skade emaljen på tennene skjer også ved å drikke appelsinjuice og coca cola (sikkert andre typer cola og)...

Tror nok det går ned som en del av det daglige sunne kostholdet :ler:

(Btw. hun trenger jo ikke få noe sperm på tennene pga. at hun svelger vel? Er ihvertfall ikke nødvendig)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde sperm vært fetende,ville jeg sett ut som ei dundre forlengst!!

Og jeg tror ikke jeg er d :ler:

Skrevet

Dette tar jeg som en gedigen spøk.

Skrevet

Spøk eller ikke.......... men man kan hvertfall legge på seg om man får inn spermen vaginalt........ trur eg! :wink:

Skrevet
Spøk eller ikke.......... men man kan hvertfall legge på seg om man får inn spermen vaginalt........ trur eg! :wink:

:Nikke: Skriver under på det ihvertfall!

Mie - har erfart at det ikke er pølsen en blir feit av, men sausen... :lol:

Skrevet
Dette skjer minst 10 ganger i uka.

:o Oi! Så ofte?!?

Gjest Fighter
Skrevet

Man forbrenner kalorier under sex, så da går det kanskje opp i opp...

Skrevet

For alle anorektikere og andre som bryr seg om antall kalorier i sperm:

Sperm er noe av det sunneste du kan få i deg; bedre næringsstoffer som er gunstigere for kroppen din skal du lete lenge etter! Akkurat som det er forskjell på å spise 100 gram eple og 100gram sjokolade, er det forskjell på etpar centiliter sperm og etpar centiliter cola. Sperm innholdeer byggestoffer som bidrar til å bygge opp et lite menneske - kan man få noe bedre?

Sperm er ja-mat! Og dessuten forbrenner man langt flere kalorier under akten enn man får i seg, man bygger kroppens muskelmasse og bedrer utholdenhet og kondisjon.

:D

Skrevet

Sperm er noe av det sunneste du kan få i deg; bedre næringsstoffer som er gunstigere for kroppen din skal du lete lenge etter! Akkurat som det er forskjell på å spise 100 gram eple og 100gram sjokolade, er det forskjell på etpar centiliter sperm og etpar centiliter cola. Sperm innholdeer byggestoffer som bidrar til å bygge opp et lite menneske - kan man få noe bedre?

Sperm er ja-mat! Og dessuten forbrenner man langt flere kalorier under akten enn man får i seg, man bygger kroppens muskelmasse og bedrer utholdenhet og kondisjon.

Vel talt!!!!!!

:kul:

Skrevet

Beklager om jeg støter noen nå, men.......:

Jeg er så drit lei av og lese om hysteriske jentunger som ikke kan svelge, for tenk om de legger på seg 250 gram på et år av spermen (lite trolig, men dog....)

Utrolig kjipe sexpartnere som er livredde for og glede mannen sin litt!

Og nei, jeg mener ikke:

*at hun skal ofre seg og stille opp for ham

*at alle slanke mennesker er redde for og legge på seg

*at tynne (eller tykke) mennesker er stygge

Mener at det må kunne gå ann og nyte god sex, og kun det!

Blir helt oppgitt jeg, asså........ :riste:

Skrevet
Ville heller vært bekymra for tennene dine!

Var hos en lege som sa at sæd sliter emaljen på tennene!

Mister du tenna, er du ivertfall skikket til å suge :ler:

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Jeg er en helsefarm!

Skrevet
Sperm er noe av det sunneste du kan få i deg; bedre næringsstoffer som er gunstigere for kroppen din skal du lete lenge etter! Sperm innholdeer byggestoffer som bidrar til å bygge opp et lite menneske - kan man få noe bedre?

Kan man si man grenser til kannibal hvis man får en relativt stor andel av næringen gjennom uken fra menneskesperm?

Skrevet
Jeg er en helsefarm!

:ler:

Jeg og!

Løwens Ansiktskrem, Puppelotion og Proteindrikk - for kroppens og sinnets munterhet

(Injeksjoner kun etter avtale.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...