Gjest *Andrea* Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 (endret) Det er en gutt som bor i nærheten av meg som er meget tiltrekkende og jeg skulle gjerne blitt bedre kjent med han, men vet ikke hvordan. Vi har gått på samme barne-, ungdoms -og videregåendeskole, men aldri gått i samme klasse, og siden jeg alltid har vært veldig beskjeden har jeg heller aldri snakket med han. Nå har det seg slik at jeg har fått litt øynene opp for han, har lagt merke til at vi har mange felles interesser og ut i fra det jeg har merket virker han som en veldig alreit og jordnær fyr. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal få mulighet til å snakke med han, og hadde blitt super glad om noen har noen tips eller oppmuntrende ord til meg. ;-) Vi studerer ikke samme sted, så håper å få en sjanse nå i sommer som vi begge er i "hjembyen" :-) Vi bor som sagt i nærheten av hverandre så kan kanskje være en ide å prøve å gå en del turer osv forbi huset hans?! Men vet ikke hvordan jeg skal få til en naturlig samtale om jeg ser han Håper på at jeg kanskje møter han ute på byen en lørdagskveld i sommer, men ingen av oss er av typen som er ute hver helg (slik jeg har forstått han i hvert fall), så vet ikke hvor sannsynelig det er. Men han skal jo sikkert ut en gang i løpet av sommeren, så da må man bare håpe at jeg også er ute akkurat da Noen som har opplevd noe lignende eller har noen tips til hvordan jeg kan få snakket med han? Vet ikke engang om han vet hvem jeg er! Endret 6. juni 2012 av *Andrea*
Gjest Anna.S Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Det beste er å treffe på han ute, eller at dere har felles bekjente som du kan henge litt med og håpe han også blir med
Gjest Herr Heftig Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Hvis dere kjenner flere som er i nærheten kan du og vennindene dine arangere sommerfest og du kan møte på ham ute og invitere ham.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 send han en melding på face da vel. Jeg kommenterte ett bilde av en fyr jeg egentlig ikke kjente engang med ett ord. "Fin :-) " Det funket. Chat litt med han der. vis interesse. "Min" kom på en timers flytur for å treffe meg etter det
Gjest Janus Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Om du ikke alt har han på Facebook, så vil det i hvert fall øke oddsene dine om du legger han til der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå