Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg opplever av og til at andre svarer for meg når folk spør hva jeg egentlig mener i mine innlegg. Som regel gir jeg bare blaffen...folk kan mene og tro akkurat hva de vil. MEN; det er litt irriterende også. SÅ; hvorfor svare for andre- når man ikke har peiling???

PS; jeg bryr meg ikke veldig om å opptre "politisk korrekt...og kanskje ER jeg dum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med så kryptiske innelegg, er det ikke rart at folk spør om hva du mener...

Gjest sexysadie
Skrevet

det hadde vært greit med ett navn og forholde seg til også....

Skrevet

Jeg så tre menn på gata i dag. De hadde langt hår hele gjengen. Det utrolige var at de ikke var alene på gata. Det var masse mennesker det. Oh, forresten, jorda er ikke flat. Samt i verdensrommet er det ikke noe oksygen.

Tror jeg skal skaffe meg en hund. En liten søt schæfer. Eller. Fisker er ikke så ikke det heller. Men det krever litt tid med vasking osv. Nå ja!

En pluss en er fem. To pluss tre er ni. Og Opel er bra.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg så tre menn på gata i dag. De hadde langt hår hele gjengen. Det utrolige var at de ikke var alene på gata. Det var masse mennesker det. Oh, forresten, jorda er ikke flat. Samt i verdensrommet er det ikke noe oksygen.

Tror jeg skal skaffe meg en hund. En liten søt schæfer. Eller. Fisker er ikke så ikke det heller. Men det krever litt tid med vasking osv. Nå ja!

En pluss en er fem. To pluss tre er ni. Og Opel er bra.

OJ - du kjente meg godt :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

For å være litt alvorlig; jeg stilte egentlig ikke spørsmål om hvorfor folk spurte hva jeg mente. Men hvorfor folk SVARER i mitt(eller andres) sted..??????

Skrevet

Aner ikke. Pleier å gjøre det selv enkelte ganger. :wink:

Skrevet

Det er vel ment som et forsøk på å hjelpe til med å forklare hva andre tror du mener.

Skrevet

Særlig hvis du ikke er pålogget og kan svare selv. Folk blir litt utålmodig, da vet du.

Skrevet

Tviler ¨på at noen her inne spør hva gjest mener. Hvis du har et nick, så skjønner jeg det.

Skrevet

Svarer sikkert på vegne av andre jeg også innimellom. Skal forklare hva den andre mener. Vet ikke hvorfor jeg gjør det. For å sette en på plass tenker jeg? Er det det som irriterer deg? At du ikke får gjort det selv?

Og så gjør jeg det kanskje for å forsvare den personen litt? Ofte får jeg en opplevelse av at noen går til angrep på grunn av en misforståelse, da prøver jeg rette den opp jeg da.

Er jo et diskusjonsforum hvor man kan velge å være uenig eller enig. Eller komme med egne meninger.

Tips: få det deg et nick + en signatur som sier du ikke vil at andre skal fortelle hva du mener i dine utsagn :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...