AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Hei. Jeg skal møte min kjære om 7-8 dager (har tiligere bodd ilag, men måtte flytte ut pga noe jeg ikke kan nevne her), å lurer på om jeg kanskje skal vente med å onanere, slik at det kanskje blir EKSTRA deilig å få orgasme når vi har sex. Men så vil jeg jo også komme mye raskere enn om jeg onanerer en dag før jeg drar til henne. Vi bor vel 3-4 timer unna hverandre nå, så er ikke hver helg vi blir å ses. Men vi har snakket mye om sex å slikt, å hvordan vi skal å hva vi skal osv.. Hun har gitt stort inntrykk av å prøve ut en go del stillinger.. Å jeg må si jeg gleder meg! Har vel prøvd ut de fleste stillingene som er "orginal", men nå skal vi ta de alle på en gang (eller utover de 4-5 dagene vi er sammen). Så skal jeg vente med å onanere, eller bare fortsette (onanerer vel 1-2 ganger om dagen uten henne). Når jeg har fått orgasme, så blir jeg nok ikke å stoppe. Blir å gi henne den nytelsen hun trenger å fortjener ! MvhGutt21
Gjest Mysticgirl Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 For min del så ville jeg at du ikke skulle ha onanert, for menn som spruter fort og mye er veeldig digg. Men nå er jo jeg utenom normalen når det gjelder kvinnfolk...
Gjest Mysticgirl Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Hvorfor synes du menn som spruter fort, er digg? For jeg digger sæd i massevis og det tenner meg enormt at gutten spruter fort og ikke klarer å holde seg
GUT Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 Skjønner Når det gjelder å sprute mye så har jeg erfart at hvis jeg holder på veldig lenge, kommer det mye sæd, uansett om jeg har sprutet dagen før. Kanskje ett lite tips
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. juni 2012 #9 Skrevet 8. juni 2012 Min erfaring er at det kommer mest når man ikke har hatt på ei stund, uavhengig om hvor lenge vi holder på Mot slutten av dagen etter 5-8 orgasmer er det litt lite igjen , så da blri det ikke fullt så mye som første gangen. Her er det ingen forskjell fra hvor lenge vi holder på
kneelbeforezod Skrevet 9. juni 2012 #10 Skrevet 9. juni 2012 Hei. Jeg skal møte min kjære om 7-8 dager (har tiligere bodd ilag, men måtte flytte ut pga noe jeg ikke kan nevne her), å lurer på om jeg kanskje skal vente med å onanere, slik at det kanskje blir EKSTRA deilig å få orgasme når vi har sex. Men så vil jeg jo også komme mye raskere enn om jeg onanerer en dag før jeg drar til henne. Vi bor vel 3-4 timer unna hverandre nå, så er ikke hver helg vi blir å ses. Men vi har snakket mye om sex å slikt, å hvordan vi skal å hva vi skal osv.. Hun har gitt stort inntrykk av å prøve ut en go del stillinger.. Å jeg må si jeg gleder meg! Har vel prøvd ut de fleste stillingene som er "orginal", men nå skal vi ta de alle på en gang (eller utover de 4-5 dagene vi er sammen). Så skal jeg vente med å onanere, eller bare fortsette (onanerer vel 1-2 ganger om dagen uten henne). Når jeg har fått orgasme, så blir jeg nok ikke å stoppe. Blir å gi henne den nytelsen hun trenger å fortjener ! MvhGutt21 Om du klarer det, så råder jeg deg til å prøve å holde ut, da blir det deiligere både for deg og for henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå