Gjest Adriane Skrevet 7. juni 2012 #21 Skrevet 7. juni 2012 Å tusen takk, endelig ei som skjønner hva jeg EGENTLIG mener :D Akkurat som du skrive her, vi skal sette på oss ringene i Eiffeltårnet, for det er noe litt annet. Noe vi synes hørest kjempe fint ut Venneparet du her over beskriver er jo på en måte oss to, vi har jo avtalt dette og vil "spare" selve opplevelsen til vi kommer dit. Da får vi både forlovet oss og en forhåpentligvis kjempe fin høsttur Ringene henta vi først i uka, med datoen for forlovelsen. Nå har vi virkelig noe å se frem til Tusen takk for fint svar! Hehe, godt jeg ikke hadde misforstått da Ja, dette blir jo da akkurat slik som venneparet mitt gjorde det Selv om - eller kanskje nettopp fordi - det ikke er sånn som alle andre gjør det, så syns jeg det er kjempefint jeg. Dette er måten dere har lyst til å gjøre det på, lage en romantisk tur og opplevelse ut av det hele, og hvorfor ikke? Neida, det er slett ikke for alle å gjøre det sånn, men det er jo riktig for dere, og det er det viktigste! Ønsker dere en herlig forlovelsestur til høsten!
juliane Skrevet 7. juni 2012 #22 Skrevet 7. juni 2012 Jeg vil bare lufte ideen om å kanskje sette på de ringene et annet sted i Paris, der dere ikke står som sild i tønne og blir dyttet på av stressede turister som skal se ut akkurat der dere står. Det er mange romantiske steder i Paris, men vil ikke si at oppe i selve Eiffeltårnet egentlig er et av dem... 1
Wildrose Skrevet 7. juni 2012 #23 Skrevet 7. juni 2012 Så ut i fra deres svar er det ikke så veldig vanlig å planlegge forlovelse sammen altså? Er det "alltid" sånn at den ene skal overraske den andre? hmmm... Kjæresten og jeg bestemete oss for å forlove oss, sammen. Nå er vi i slutten av 30 årene og har vært sammen i mange år. Jeg synes ikke at man MÅ overraske den andre partneren med et frieri, alt dette må jo være opp til hver enkelt.Går for begge løsninger jeg da :-)
Gjest GirlDreamer Skrevet 7. juni 2012 #24 Skrevet 7. juni 2012 Jeg og min kjære har blitt enige om å forlove oss, men ikke offisielt før ferien vår i september. Jeg gleder meg masse, men må ærlig inrømme at jeg ikke er helt sikker på hva jeg selv føler rundt dette. Syntes ideen om å sette på ringene høres fantastisk ut. Men vet han gleder seg til å gå ned på kne å fri til meg, så har egentlig ikke lyst å ødelegge hans drøm om hvordan han vil gjøre det heller. Grunnen til at jeg er litt usikker foresten, er fordi han har fortalt til så mange at vi skal forlove oss allerede, og jeg synes litt av stasen med å bli offisielt forlovet er å fortelle det til venner og familie og kunne feire det sammen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå