Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jada, jeg vet Garnier er et forhatt merke. Har selv foraktet det i alle år, men prøvde denne på hånda igår bare for moro skyld og syns den føltes behagelig. Fargen var fin og den virket veldig ok. BB-kremen skal utenpå den vanlige dagkremen sant? Bruker Decleor og Matis av hudpleie, er derfor jeg er litt skeptisk til å legge Garnier oppå der igjen. Men på den annen side, hvis Garnier er så jævla dårlig, hvorfor selger det da så bra? Bruker solkrem fra Garnier på kroppen da, syns den er ok. Aldri fått urenheter på rygg eller bryst av den. I ansiktet bruker jeg solkrem fra Matis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om garnier er et bra eller dårlig merke er vel litt induviduelt i forhold til hvem mann spør.

Jeg bruker den direkte på huden uten noe dagkrem under. har to stk den light/clear, gir grei farge, men huden blir blank av den, så må ha pudder oppå her.

Den medium kremen, blir for mørk for min hud, men den blir ikke blank, og kunne sikkert brukt bare den, dersom den hadde stemt overens med hudtonen min.

Forøverig, liker jeg at den lukter godt, er lett å påføre, og gjøre huden myk. den virker ikke så tung som en del andre foundations.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...