AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Jada, jeg vet Garnier er et forhatt merke. Har selv foraktet det i alle år, men prøvde denne på hånda igår bare for moro skyld og syns den føltes behagelig. Fargen var fin og den virket veldig ok. BB-kremen skal utenpå den vanlige dagkremen sant? Bruker Decleor og Matis av hudpleie, er derfor jeg er litt skeptisk til å legge Garnier oppå der igjen. Men på den annen side, hvis Garnier er så jævla dårlig, hvorfor selger det da så bra? Bruker solkrem fra Garnier på kroppen da, syns den er ok. Aldri fått urenheter på rygg eller bryst av den. I ansiktet bruker jeg solkrem fra Matis.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Jeg synes det er en bra krem, jeg. Bruker den utenpå dagkremen min ja, eller egentlig så blander jeg den vel sammen med den.. Er ikke nødvendig med dagkrem under, vel, men jeg gjør det nå slik. Synes også den jevner huden og gir en fin farge - så jeg bruker ikke foundation utenpå. Bare solpudder. Den dekker fint - jeg elsker kremen!
Børil Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Hei jeg lurer også på om jeg skal kjøpe denne kremen. Det fulgte med en prøve på den i et blad, så jeg gikk med den én kveld, og da "oppførte" den seg bra. Men jeg har sensitiv hud og får lett urenheter, så jeg nøler litt med å kjøpe kremer uten å ha hatt mulighet til å prøve den i flere dager etter hverandre først Kan jeg spørre hva slags hudtype du har, Anonym?
Gjest Tigress Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Garnier sin BB-krem luktar ganske mykje, synest eg, men kan hende eg er litt sprø på slikt. Eg fekk litt kviser etter å ha brukt Garnier sin BB-krem. Men, eg har aldri brukt foundation dagleg, og det kan godt vere at eg fekk kvisene av di eg pilla meg i trynet. Eg syntest eg kjente kremen i andletet (sjølv om det truleg er fordi eg VEIT at eg har noko der), så eg pilla i byrjinga. Eg har normal hud som blir tørr av uteaktivitetar om vintaren, ikkje sensitiv, ikkje plaga av kviser. For å seie det slik, eg "treng" eigentleg ikkje foundation til anna enn å dempe raude nasevingar, og ingen ville reagere på nasen min heller!
Børil Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Hmm.. Ja, det lover jo ikke så godt når en som ikke pleier å få kviser fikk det av å bruke denne...
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Jeg liker den! Bruker den uten dagkrem under. Får ikke kviser av den. Jeg har aldri funnet noen god foundation, men denne kan jeg bruke. Den gir masse fukt og jevner ut huden. Jeg visste ikke at Garnier er forhatt. Hvorfor?
søstertusenfryd Skrevet 16. november 2012 #7 Skrevet 16. november 2012 Er nettopp ferdig med min første tube Garnier bbcreme.Er veldig fornøyd.Har brukt min vanlige foundation et par ganger,men liker faktisk bb kremen bedre,den jevner ut og får huden min til å se frisk og naturlig.bruker litt solpudder eller litt rouge for å piffe opp litt. Jeg anbefaler denne kremen :)
Ruby Pumps Skrevet 16. november 2012 #8 Skrevet 16. november 2012 Jeg liker den (den oljefrie for kombinert hud, den andre hater jeg) fargen er perfekt match og den sitter godt hele dagen, desverre inneholder den mye alkohol så jeg bruker den aldri mer enn ett par dager i uka.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #9 Skrevet 16. november 2012 Synes ikke den jevner ut i det hele tatt... Fortsatt masse røde områder i ansiktet. Anonym poster: 8542b2581f7019d9d2443d9d4ed1d3c6
Adele Skrevet 16. november 2012 #10 Skrevet 16. november 2012 Var med i testpanelet for den første som kom ut. Den dekker bra, men lukta er litt rar. På min hud blir den glinsende, så jeg blir ikke å kjøpe denne på ny. Jeg ønsker ikke å se svett ut, liksom.
Gjest Sitronkake Skrevet 16. november 2012 #11 Skrevet 16. november 2012 Den fungerer meget godt for meg. Har normal hud. Den glatter og jevner og jeg ser bare sunn og frisk ut.
heidiheidiheidi Skrevet 16. november 2012 #12 Skrevet 16. november 2012 kjøpte garneier bb, helt ok til 79,-
Gjest Applestore Skrevet 16. november 2012 #13 Skrevet 16. november 2012 (endret) Jeg liker ikke denne i det hele tatt. Men jeg bruker den fra Loreal daglig. Den legger seg helt annderledes på huden. Eneste dumme med denne, er at den gir litt lite fuktighet Endret 16. november 2012 av Applestore
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #14 Skrevet 16. november 2012 Jeg synes den er helt grei i forhold til prisen. Fargen er fin og den er lett å påføre, men den gir meg urenheter og den smitter veldig lett av. Kunne ikke bruke den hver dag og ikke om sommeren fordi den svettet og smittet, men altså, helt ok ellers. Liker Smashbox bb cream bedre, men den er ikke så lett å smøre ut. Litt mer limaktig kosistens, men sitter godt. Anonym poster: d73c20de39be18e3791c6b58451e3c42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå