Heiheii Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Da greide jeg for første gang å glemme å oppgi kilder, og det var på den siste skriftlige eksamen på vgs jeg hadde i dag, i sosialkunnskap.. Er det noen som har gjort dette selv, som vet hvor store følger dette kan få? Er så redd for å stryke nå
Bloodflowers Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Hei! Gjorde det samme som deg siste året på vgs. Ble helt fra meg og var sikker på at jeg hadde strøket! Heldigvis gikk det bra, men ble nok trukket en del. Husker ikke karakteren jeg fikk, tror det var en 4'er, og jeg er ganske sikker på at den kunne vært høyere om jeg hadde oppgitt kilder. Uansett: Bedre enn styrk! Krysser fingrene for deg og håper at sensuren er snill, og at du står
Heiheii Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2012 Takk for svar Huff, er ganske kjipt å glemme noe sånt som man bruker så lite tid på å gjøre. Får bare håpe jeg ikke stryker ja. Bra det gikk fint med deg da også Takktakk Ja spørs vel litt på sensor også.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Husker ikke fra vgs, men på høgskolen hadde du strøket.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Tror ikke det kvalifiserer til stryk i seg selv, men du blir nok trukket en del for det, så spørs det på resten av det du skrev da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå