Gå til innhold

Hvordan holde det livlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kontakt med en på nettet, og vi skal møtes om 1 mnd. Er ikke mulig å møtes før siden vi begge skal jobbe.

Jeg merker allerede at kontakten begynner å dabbe litt av, sikkert fordi begge er lei av å sitte å skrive, camme og snakke på nettet i lengden.

Noen tips til hvordan jeg kan holde det oppe innen den tida vi møtes? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Send en blomst i posten?

Skrevet

Jeg ville ikke ha snakket så altfor mye :) Min erfaring er at det fort blir kleint om man "blir godt kjent" over nettet! Snakk nå og da, men ha korte samtaler er mitt tips :)

Gjest Anna.S
Skrevet

Veldig enig med Lizbeth, men samtidig så er det vanskelig når man er litt gira på hverandre. Alle de gangene jeg har latt meg rive med så har det bare blitt helt feil. De gangene vi har truffet hverandre uten at vi er så veldig kjent så har det blitt bra :)

Så kanksje du bare skal være glad for at det dabber litt av?

Gjest test123
Skrevet

Om dere bor langt fra hverandre så må det vel gå an å bytte vakter slik at dere kan besøke hverandre i helgene?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere kjent hverandre og er dette første gang dere møtes? Det har jo litt å si for tilnærmingen :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er første gangen vi møtes, og vi har vel hatt kontakt i rundt 1,5 mnd.

Og nei, det går desverre ikke å bytte vakter.. Vi har prøvd, men vi får det ikke til å gå.

Men ja, sant det :) Var jo ganske bra i starten, men er kanskje like greit at det dabber litt av som dere sier? Jeg er bare redd for at han ikke vil alikevell, og blir uintressert.

Uff, paraanooooid. :sukk:

Skrevet

Hater den perioden når det begynner å dabbe av - tankene løper løpsk og faren for å dumme seg ut er desto større.

AnonymBruker
Skrevet

Hater den perioden når det begynner å dabbe av - tankene løper løpsk og faren for å dumme seg ut er desto større.

Indeed! :snurt:

Har du noen råd?

Skrevet

Tror jeg aldri har skrevet over 10 meldinger med noen før date, og ihvertfall aldri mer enn 10 linjer.

Kleint å tro man kjenner hverandre før man møtes, for det gjør man ikke:)

AnonymBruker
Skrevet

Har kjent han en stund på nettet, og vi hadde egentlig ikke planer om å treffes. Så plutselig sier han at han har lyst å møte meg, og jeg har kjempe lyst jeg og. :skravle:

Så det at vi snakket sammen mye før, var vel egentlig bare fordi jeg aldri hadde trodd vi noen gang skulle møtes.

Og nå skal vi det da...

Skrevet

Har kjent han en stund på nettet, og vi hadde egentlig ikke planer om å treffes. Så plutselig sier han at han har lyst å møte meg, og jeg har kjempe lyst jeg og. :skravle:

Så det at vi snakket sammen mye før, var vel egentlig bare fordi jeg aldri hadde trodd vi noen gang skulle møtes.

Og nå skal vi det da...

Men da er det bare å glede seg da:) Jeg ville ikke skrevet noe om det ikke var viktig eller veldig morsomt.

Skrevet

Indeed! :snurt:

Har du noen råd?

Nei dessverre, jeg er verdensmester i å dumme meg ut, får bare vente på hun som faller for dumskapen :gjeiper:

Vel, kanskje jeg har et lite råd; fortell vedkommende hva du tenker og føler, det vil kunne "løsne" litt på presset og stemningen :)

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Dersom man ikke tar relasjonen videre til et neste steg på noen måte så dabber det av.

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Dersom man ikke tar relasjonen videre til et neste steg på noen måte så dabber det av.

Ja, men vi skal jo møtes. Men ikke før om en mnd, så er derfor jeg lurer på hvordan jeg kan holde det oppe... :sjenert:

Og takk for råd Bandit. :)

AnonymBruker
Skrevet

BUD***

Haha, uff.. Forvirra etter eksamen, sorry! ;p

Gjest .-L-.
Skrevet

Ja, men vi skal jo møtes. Men ikke før om en mnd, så er derfor jeg lurer på hvordan jeg kan holde det oppe... :sjenert:

Og takk for råd Bandit. :)

Det kan bli vanskelig om du ikke vil bli bedre kjent med han. Du må på en måte få til en connection mellom deg og han. Det går ikke hvis du ikke blir bedre kjent med han og holder deg unna prating i en måned, slik noen råder deg til. Da må man snakke om personlige ting. Dersom du finner noe personlig du og han deler sammen så kan det være gull.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan bli vanskelig om du ikke vil bli bedre kjent med han. Du må på en måte få til en connection mellom deg og han. Det går ikke hvis du ikke blir bedre kjent med han og holder deg unna prating i en måned, slik noen råder deg til. Da må man snakke om personlige ting. Dersom du finner noe personlig du og han deler sammen så kan det være gull.

Tusen takk for et bra svar. :takke:

Ja, det er det jeg er redd for. Jeg blir for eksempel rådet om at vi ikke burde skrive noe særlig med hverandre på den mnd, men da glir vi jo fra hverandre og han ombestemmer seg kanskje om hele møtinga.

Og ja, vi har snakket om en del personlige ting, og en del på tlf men plutselig virker det kanskje som om han er blitt litt lei. Og det merker jeg jo på meg selv også, at jeg ikke bare orker å skrive i lengden. Men er jo forsatt 1 mnd til jeg kan møte han.

Haha, forvirrende dette. :fnise::snurt:

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Vel :gjeiper: egentlig burde du ikke ha avtalt et møte 1 måned frem i tid. Hadde vært bedre om du hadde holdt det litt "løst", no vet jo han på en måte at han får treffe deg uansett. Vanskelig å gjøre noe med det nå.

Det kan være skadelig å avlyse møtet for å gjøre det vanskeligere for han.

Vanskelig å si hva som er best å gjøre. Mulig det å ikke snakke med han på 1 måned er det lureste.

Uansett, til neste gang! Ikke avtal et møte 1 måned frem i tid, lett for at det dør ut før den måneden har gått.

Endret av .-L-.
Skrevet

BUD***

Haha, uff.. Forvirra etter eksamen, sorry! ;p

Hæ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...