FrøkenHappy Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Har en mobil liggende som nesten ikke er noe i bruk med Youngtalk, slike abo. der du betaler fast 200 i mnd. Nå er saldoen hele 3500!!! Tror ikke den lenger har binding, men er usikker... Har ikke lyst til å betale mer på den.. noen som vet hvordan det er med oppsigelse; mister jeg da alle pengene, eller kan jeg f.eks skifte til kontantkort og at de pengene fortsatt er der? Noen som har peiling? Ville satt stor pris på svar :D
Solbærsaft Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Du mister nok pengene siden det er en mnd. avgiftpå 200 kroner, og ikke en ren kontantkortløsning. Men det enkleste hadde vel vært å ringe Netcom?
Vendie Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Vi byttet abonnement til datteren vår for litt siden, og fikk da beskjed om at saldoen fra Youngtalk kunne bli trukket fra regningen på det nye abonnementet, men hun fikk ikke ført den direkte over til nytt abonnement. Så tviler på at du kan få det ført over til kontantkort, altså. Men er nok greiest å kontakte Netcom og spørre ja, så får du et sikkert svar. 1
*Ariel* Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Vår sønn hadde opp mot samme beløpet på sin Young Talk når bindingstiden gikk ut. Han fikk beholde saldoen da han gikk over til kontantkort. Dette er et år eller så siden, det kan jo være annerledes nå. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 alt som er innbetalt etter at bindingstiden gikk ut kan du få utbetalt til konto. Kunne hvertfall det da jeg jobbet i netcom for 3 år siden, men mulig det er endret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå