lille_fiol Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Noen som har noen bra mobil abonnement å anbefale? Har talkmore akkurat nå,men for 1 år siden sluttet de å sende meg regninger som vanlig over mail og jeg har når ringt dem månedlig for å presse regningene mine utav dem,da sier de skal ringe meg når de har ordnet det, noe de har sagt 2-3 ganger nå.ingenting skjer.Så påstod de at jeg måtte slette nettbank avtalen jeg hadde til dem for at de skulle kunne sende regningene,men jeg har ingen avtale i nettbanken med dem. Veldig merkelig hele greia. Noen som har noen andre bra? har prøvd onecall før,synes det bra priser men hadde problemer med dårlig dekning.
Gjest finurlig Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Er veldig fornøyd med Djuice og Telenor sine abonnementer, har Djuice All-in-one L nå, og det holder i massevis for meg Husker ikke pris og hva det inkluderer, men du kan sjekke på siden deres
rotekopp1989 Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Jeg har onecall, og er veldig fornøyd med det. Har det abonnementet som koster 199,- i måneden, og da er det inkludert 500 ringeminutter, 500 sms og 500mb. Passer mitt behov perfekt! Har aldri hatt noen problemer med Onecall. Telenor derimot er jeg ikke fornøyd med i det hele tatt. Etter jeg skiftet fra telenor har de ringt meg mange ganger for å få meg som kunde igjen, selv om jeg har gitt beskjed om at jeg ikke er interessert i å bytte tilbake overhodet, og har bedt de om å ta meg av den ringelisten sin... Er en stund side de har ringt nå, så kanskje de har skjønt meldingen...
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Folkepakken til onecall her, men vanskelig å anbefale noe når vi ikke vet noe om forbruket ditt
Lykkelise Skrevet 16. juni 2012 #5 Skrevet 16. juni 2012 Huff, kom deg vekk fra Talkmore.. Jeg hadde og mye trøbbel med de. Ba om regninger i flere måneder, også tilslutt måtte JEG betale dyre dommer i inkasso, selv om et var DERES feil... Arrg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå