Gå til innhold

Flybuss Værnes-Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen si meg hvor ofte det går buss fra Værnes og inn til Trondheim sentrum. Og hva billettprisen er? Finner det ikke på Klæburutens hjemmesider.

Videoannonse
Annonse
Gjest Étoile
Skrevet

Går ganske ofte, men husker dessverre ikke HVOR ofte... Koster 60 kr en vei.

Skrevet
Går ganske ofte' date=' men husker dessverre ikke HVOR ofte... Koster 60 kr en vei.[/quote']

Leser i rutetabellen at bussen går hvert kvarter fra Sentralstasjonen så da gjelder vel det samme fra flyplassen, men takk for prisinfo. Alltid greit å vite hvor mye kontanter man trenger i tillegg til kort.

Skrevet

Tror det er hver kvarter fra Værnes også, må innrømme at det er en stund siden jeg tok flybuss der oppe.

Ps en litenhistorie fra Værnes.

Kom dit med natttoget fra Bodø. Og tenkte det passer fint med frokost før vi gikk på flyet.

Kafeen var stengt, men pølsekiosken var åpen.

Ja, ja så får det bli pølsemeny til frokost da.

Hvorpå jeg fikk følgende melding i retur fra pølsedama; D e litt tili førr menny, sjø :ler::ler:

Lo så jeg grein.

Skrevet

Flybussene fra værnes til trondheim har ikke faste avgangstider, de tilpasser seg når fly lander. Dvs det går alltid flybuss et kvarters tid etter at et fly har landet (eller flere, avh av hvor mye folk), har aldri opplevd å ikke finne noen eller å ikke få være med. Hvis det ikke lander fly på 2 timer, så går det heller ingen busser.

Gjest Anonymous
Skrevet
Kan noen si meg hvor ofte det går buss fra Værnes og inn til Trondheim sentrum. Og hva billettprisen er? Finner det ikke på Klæburutens hjemmesider.

Det er også togstasjon på Værnes.

Timeekspressen vet jeg går fra togstasjonen på stjørdal, så hvis du evt. tar pendelen dit, så kommer du til trondheim på ingen tid.

En kan også gå til Stjørdal stasjon hvis du ikke har for mye bagasje.

Her er litt info og tlf, fra div. selskap

Nettbuss sine hjemmesider

Blir det problemer så send meg en PM, så kan jeg sjekke opp for deg.

Skrevet

Jepp, er som Veslebråka sier: Flybussene står klare på flyplassen hele dagen, og kjører når de blir fulle eller når det ikke kommer flere passasjerer av flyet.

Ut til flyplassen har de faste ruter, men det går aldri mer enn ett kvarter mellom hver buss da heller.

*glede seg til vinterferien*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...